Motormässa 16/8 kl. 18-21 Knutstorp Gratis entre

Något för fler föreningar att ta efter kanske?

Krävs ju vissrerligen lite tid och engagemang från folk men det ger nog grym pr för rr! :tummenupp

Depåbitchen skrev:
Något för fler föreningar att ta efter kanske?

Krävs ju vissrerligen lite tid och engagemang från folk men det ger nog grym pr för rr! :tummenupp
Inte så mycket jobb, dom flesta duktiga förarna ställer gärna upp och hjälper till eftersom det drar sponsorer :tummenupp

/GSXR1100R

När börjar första passet ikväll? Är det 17.30 som vanligt, eller har man förskjutit det en halvtimme p g a mässan?

Någon som vet?

Wenhov skrev:
När börjar första passet ikväll? Är det 17.30 som vanligt, eller har man förskjutit det en halvtimme p g a mässan?

Någon som vet?
Man kör som vanligt 17.00-20.00

Skapligt med besökare denna kvällsträning, jag blev tvungen att köra i grupp 2 eftersom vi delade på hoj, grupp 2 bestod av Harms, Gsson, Petjo och en massa andra raketer som drog runt på 1.02-1.05 tider, gissa om jag blev varvad, denna gång hade jag även två fel på hojen, den drog inte över 9K, först hittade jag en lös kontakt till likriktarbryggan men det hjälpte inte, på kvällen så rev jag soppapumpen och hittade en tesked tankfoamsludd i grovfiltret, är man amatör så är man....

/R.Undningsmärket

GSXR1100R skrev:
Skapligt med besökare denna kvällsträning, jag blev tvungen att köra i grupp 2 eftersom vi delade på hoj, grupp 2 bestod av Harms, Gsson, Petjo och en massa andra raketer som drog runt på 1.02-1.05 tider, gissa om jag blev varvad, denna gång hade jag även två fel på hojen, den drog inte över 9K, först hittade jag en lös kontakt till likriktarbryggan men det hjälpte inte, på kvällen så rev jag soppapumpen och hittade en tesked tankfoamsludd i grovfiltret, är man amatör så är man....

/R.Undningsmärket

Fan, jag höll på bli galen!! :7peta
Tänkte va fan gör han här, när jag varvade dig för andra gången!! :tungan

Vart i landet bor Petjo? Inte stockholm va? Åker väl inte så långt för en kvällsträning...

kajlyl skrev:
2... lite snålt, men man får ju se till att utnyttja tillfällena :)
Bänkade hojjen idag, 67rwhp :va

öööhhh, kan det verkligen stämma? Och du som snacka om att den gick på bakhjulet och hade sig...du får sluta dumpa kopplingen! :hihi
Var bänkade du den någonstans? Måste ju blivit fel någonstans...min RGV250SP hade nästan lika många hästar! :brinnerup

Var nere på Motorsport i landskrona.
Den gick som en klocka första passet sen sämre på andra och när magnus körde ett tredje med den så var det inte mycket kvar...
Men men, vi har iaf hittat felen :huvet

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back