GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kolla länken http://www.hyllingems.nu/index.asp?S=1&D=1738
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte så mycket jobb, dom flesta duktiga förarna ställer gärna upp och hjälper till eftersom det drar sponsorerDepåbitchen skrev:Något för fler föreningar att ta efter kanske?
Krävs ju vissrerligen lite tid och engagemang från folk men det ger nog grym pr för rr!![]()
Man kör som vanligt 17.00-20.00Wenhov skrev:När börjar första passet ikväll? Är det 17.30 som vanligt, eller har man förskjutit det en halvtimme p g a mässan?
Någon som vet?
GSXR1100R skrev:Skapligt med besökare denna kvällsträning, jag blev tvungen att köra i grupp 2 eftersom vi delade på hoj, grupp 2 bestod av Harms, Gsson, Petjo och en massa andra raketer som drog runt på 1.02-1.05 tider, gissa om jag blev varvad, denna gång hade jag även två fel på hojen, den drog inte över 9K, först hittade jag en lös kontakt till likriktarbryggan men det hjälpte inte, på kvällen så rev jag soppapumpen och hittade en tesked tankfoamsludd i grovfiltret, är man amatör så är man....
/R.Undningsmärket

Swedie skrev:Vart i landet bor Petjo? Inte stockholm va? Åker väl inte så långt för en kvällsträning...
Sölvesborg, enligt hans hemsida. http://www.petjo.seSwedie skrev:Vart i landet bor Petjo? Inte stockholm va? Åker väl inte så långt för en kvällsträning...
2... lite snålt, men man får ju se till att utnyttja tillfällenaPeterM skrev:Hur många pass hann ni köra?

kajlyl skrev:2... lite snålt, men man får ju se till att utnyttja tillfällena
Bänkade hojjen idag, 67rwhp![]()

|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |