Trampade visst på en öm tå här. Hade väl inte väntat mig annat heller.

Maffan, jag anmärkte på ditt löfte och kommenterade bara att det gav en fadd smak att en person med SD-anknytning jag och många andra blivit blåst av står på barrikaderna och klappar sig för bröstet.
Blir alltid misstänksam mot folk som gömmer sig bakom ändrade nick eller otydliga e-mailadresser.
blacktriple ställde sig också frågande, se nedan:
Hade väl varit bättre att skriva,
"Hej, mitt namn är Matthew Bonner och jag sitter i Idrotts- och fritidsnämnden i Helsingborg för Sverigedemokraterna och jag skulle vilja ha ditt stöd för en... osv."
Sen kan jag nog säga att jag arrangerat mer via SH än du gjort och känner inte alls igen mig när du skriver "Det småsinniga Sporthoj.com har slagit till igen"
Du kanske upplevt SH som sådant men det kan ju bero på att folk uttryckt sitt missnöje med utlovade löften som inte hållits och därför sagt det rakt ut? Klart att du uppfattat det som småsinnigt, det är ju du som blivit kritiserad.
De MCK Vilseturer, SH pubar och mässresor jag dragit ihop under åren har jag bara fått positiva reaktioner på. Men då har jag inte heller haft något eget vinstintresse eller nån dold agenda.
Nä, kliv ner från dina höga hästar nu och ta av dig riddarrustningen och visa dig som du är. En SD-politiker med uselt affärssinne som lovar runt och håller tunt.
Vad gäller motorbanor och ställen där vi kan utöva den typen av verksamhet så är jag definitivt för detta. Vill dock inte liera mig med någon med SD-anknytning.