Motorhandel

powerbike123

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2008
Ort
arboga
Hoj
Yamaha
Nu har man gått i snart 3 månader utan att man har fått nån dirtbike.
Motorhandel svarar aldrig på mail, vilket är det enda man kan kontakta dom igenom för dom svarar inte i telefonen. Fan så dåligt, ska aldrig mer ha med dom att göra.
Sämsta jag nånsin har varit med om.

Man har betalt sin dirtbike med nära 7000kr och sen får man den inte och man får inte tag på dom.

Jag blir så förbannad och känner mig blåst. Ni som vill köpa en dirtbike, köp ALDRIG någonsin av www.motorhandel.se Det är ett gäng idioter som inte vet vad försäljning och ärlighet innebär.

Köp aldrig något av www.Motorhandel.se för då kommer ni att få ångra er
 
Har oxå lite diffusa erfarenheter av dom... Beställde en fiddy därifrån för 2 år sen eller nåt. Innan jag hinner betala får jag ett erbjudande om en annan fiddy som jag inte kan motstå. För säkerhets skull , o i ärlighetens namn , försöker jag ringa Motorhandel o kolla så det är grönt att avboka. Efter x antal telefonsamtal o mail , utan varken svar eller livstecken , beslutar jag mig för att kort o gott skicka dom ett mail där det står att "jag avbokar" ! Veckorna går , ungarna kör runt på den införskaffade fiddyn , när det helt plötsligt dyker upp ett mail... "Din beställda fiddy kan hämtas i Hbg , datum xxxx-xx-xx !".
Svarsmailet jag skickade , med kopior på alla de andra mailen jag skickat , var av den otrevligare typen. Hörde inget mer efter det........
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top