Motorhandel

powerbike123

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2008
Hoj
Yamaha
Nu har man gått i snart 3 månader utan att man har fått nån dirtbike.
Motorhandel svarar aldrig på mail, vilket är det enda man kan kontakta dom igenom för dom svarar inte i telefonen. Fan så dåligt, ska aldrig mer ha med dom att göra.
Sämsta jag nånsin har varit med om.

Man har betalt sin dirtbike med nära 7000kr och sen får man den inte och man får inte tag på dom.

Jag blir så förbannad och känner mig blåst. Ni som vill köpa en dirtbike, köp ALDRIG någonsin av www.motorhandel.se Det är ett gäng idioter som inte vet vad försäljning och ärlighet innebär.

Köp aldrig något av www.Motorhandel.se för då kommer ni att få ångra er

Har oxå lite diffusa erfarenheter av dom... Beställde en fiddy därifrån för 2 år sen eller nåt. Innan jag hinner betala får jag ett erbjudande om en annan fiddy som jag inte kan motstå. För säkerhets skull , o i ärlighetens namn , försöker jag ringa Motorhandel o kolla så det är grönt att avboka. Efter x antal telefonsamtal o mail , utan varken svar eller livstecken , beslutar jag mig för att kort o gott skicka dom ett mail där det står att "jag avbokar" ! Veckorna går , ungarna kör runt på den införskaffade fiddyn , när det helt plötsligt dyker upp ett mail... "Din beställda fiddy kan hämtas i Hbg , datum xxxx-xx-xx !".
Svarsmailet jag skickade , med kopior på alla de andra mailen jag skickat , var av den otrevligare typen. Hörde inget mer efter det........

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman