Motorcyklister som åker förbi bilköer är rövhål?

killen är bara avis på att han inte kan åka mc och inte klarar av att leva på nudlar! vem skulle inte åka om i en bilkö?
jag gör det nästan jämt...om det är mils kö vill säga.

men visst... sitter jag i bilen och sen en mc åka förbi önskar man ju själv att man hade mc då... men annars tycker jag det är rätt att åka om. hyllar alla andra när jag sitter i en lång bilkö med bil.

Såklart man åker förbi bilköerna.
En naturlag om man kör hoj! :tummenupp

Har själv aldrig läst någon som specifikt säger att det är tillåtet att köra mellan köerna...men sedan jag blev framvinkad av farbror polis själv i en kö vid Bromma så litar jag på att det är tillåtet :D

Som sagt, på vänster sida innanför vägmarkeringen, korsar man över till höger körfält är det otillåtet.

Gyllenstjärna är nog det största RÖVHÅLET av avundsjuka skulle ja vilja tolka de som...

Ett riktigt jävla Arsle rent ut sagt.

Sir_Börje skrev:
Gyllenstjärna är nog det största RÖVHÅLET av avundsjuka skulle ja vilja tolka de som...

Ett riktigt jävla Arsle rent ut sagt.

Du har inte greppat att det är en ironi tråd från början...... :7peta

Fortsätt att köra före köerna, går endå så fort att komma iväg att ingen blir lidande. Ta det lugnt förbi bilarna bara, så det inte blir skador eller att någon öppnar en dörr osv.

Bilister verkar ha större acceptans gentemot MC-förare än mot andra bilister, är min erfarenhet, när det gäller att ta sig förbi köer. När trafiken har stannat upp helt på tex E4 händer det nästan alltid att bilister underlättar för mig att komma fram genom att köra lite åt sidan. Sedan finns även de bilister som varken hindrar eller underlättar min framkomlighet. De är troligen avundsjuka. Har aldrig varit med om att någon bilist blockerat vägen för mig. Det har jag däremot sett bilister göra mot andra bilister.

Proffesorn är inte helt frisk :kocko :huvet
det verkar som om han avundas för att mc kan köra förbi....!

Det är synd att det inte finns något särskillt sjukhus för sådana typ :mad:

gyllenstjärna

han skulle ha en stjärna upp stopad i ..... ja ni vet.inte va det hojar som hidrade honom till mötet nä upp till kamp

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul