Motorcykelvideo hos Discovery Channel

Vrooom

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2007
Hoj
1078s
Discovery Channel bjuder på motorcykelvideo - Twist the Throttle. Med besök och historia från bl.a. Ducati, MV Augusta, Bimota och Alpinestars.

Helt klart sevärt!

Luta dig tillbaka och njut av tv-on-demand.

Missa inte heller avsnitten under "Boats". Kolla särskilt in avsnitten om de snabba båtarna på Miami Boat Show. Eller vad sägs om en kolfiberbyggd katamaran på 50 fot som väger endast 4,5 ton med dubbla Pratt & Whitney turbiner på vardera 1500hk och som gör 300km/h. På vattnet!

Missa inte heller Airplanes och Flying Heavy Metal med programledare Bruce Dickinson. Ni vet han som greppar i micken i Iron Maiden.

Fastbikes (Sveriges bästa motorcykeljournalistik) har indexerat motorcykelavsnitten: http://www.fastbikes.se/index.php?option=com_content&task=view&id=844&Itemid=1.

jag tyckte de var heeelt värdelösa. Blev sjukt less på han som snackar som alltid säger "twist the throttle" nej kassa program.

jag tyckte de var heeelt värdelösa. Blev sjukt less på han som snackar som alltid säger "twist the throttle" nej kassa program.

Du kanske skulle byta forum? Hur många dokumentärserier om alla sporthojmärken känner du till - som dessutom kan ses när man vill och som är helt gratis och utan reklam.

Ja visst, heeelt värdelösa hade jag också tyckt om en dokumentärserie om något som inte intresserar mig det ringaste, till exempel brödbakning. Men det kanske är där din själ hör hemma?

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd