Martin
Don't call it a comeback
Jag skulle gärna vilja komma på pallen nån gång. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Om ni ska ta er iväg till en roadracingtävling någonstans i landet. Vad skulle ni vilja fanns till hands? Band som spelade, öltält, möjlighet att provköra något motorrelaterat etc etc
Vill ha lite åsikter!
Det får du på en vanlig tisdagsträning på Sviestad.Chris Ash skrev:Fast det är klart, kan ni fixa dit en JAS 39 eller två som kan pausunderhålla lite så skulle jag inte klaga.
Bikerbitch skrev:Reklamen inför tävlingarna då, var vill man läsa om den någonstans. Här på sporthoj funkar ju, men att nå ut till alla andra människor som inte finns på forumet. Affischer finns ju tryckta så det är ju kalasbra.
bra tips på var man kan annonsera ?
Mattias skrev:Ingen barnfamilj vid sina sinnens fulla bruk åker på RR-tävling i mer än en dag.
Ingen förutom de närmast sörjande åker 20+ mil för att kolla på kvalen.
Där spricker Kiviks marknad-grejen på lördagkvällen direkct.
Macke skrev:Finns många tidningar att annonsera i. I stort sett är det väl bra att annonsera i alla tidningar med anknytning till motorsport och teknik. Men även andra tidningar som motorintresserade kan tänkas läsa.
Typ: Bike, Allt om MC, IB, Race, Bilsport, Teknikens Värld, Auto Motor Sport, Lokaltidningarna i städerna närmast banan, Slits, Cafe, Gear Magazine, osv..
Blir säkert väldigt dyrt att annonsera i många tidningar. Men kanske kan byta en annons mot reklam på banan och i programmblad.
Kanske i samband med STCC tävlingarna också. Där är det nog många som ser RR för första gången, och kanske fastnar lite för det...
Man kanske kan få ut den där RR bilagan i Bike till fler människor än bara Bike läsare? Den är ju rätt bra...
Att det bara är typ två sidor RR i IB, och typ inga annonser som helst om komande tävlingar är ju förövrigt skandal tycker jag. När inte ens "våran egen" tidning annonserar om tävlingarna, vem ska då göra det?
Tror nog att Fredde Watz kan tänka sig stå för den underhållningen, modellflygstok som han är!GuW skrev:Bra tävling, korta pauser, korta köer (till allt) och lite modellflyg som underhållning i pauserna, då kommer jag.
Firefly skrev:Jag har aldrig varit på någon tävling...
Största anledningen till det är att jag inte vet när tävlingarna är.
Visst det finns att kolla upp om man söker på internet.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |