Gixxer-Anders
the story of my life..
chrilleus skrev:"Motorcykelföraren och hans kvinnliga passagerare skadades och fick föras till sjukhus."![]()
![]()
och? dom kanske fördes dit på grund av bruten lillfingernagel.. eller kanske avgiftning.... vem vet?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
chrilleus skrev:"Motorcykelföraren och hans kvinnliga passagerare skadades och fick föras till sjukhus."![]()
![]()

Det står ingenstans. Det är alltid livsfarligt att ramla av en motorcykel. Du kan bryta nacken även om farten är 20 km/h. Visste du inte det?Gixxer-Anders skrev:direkt livsfara? vart nämns det???
Bingo skrev:Det står ingenstans. Det är alltid livsfarligt att ramla av en motorcykel. Du kan bryta nacken även om farten är 20 km/h. Visste du inte det?
Gixxer-Anders skrev:och? dom kanske fördes dit på grund av bruten lillfingernagel.. eller kanske avgiftning.... vem vet?
![]()
![]()
Va? "Haffning" har jag aldrig hört skall vara farligt, men det är det kanske, vad vet jag.Gixxer-Anders skrev:Men..![]()
Du tycker kanske att polisen utsätter människor för "direkt livsfara" om dom haffar en spingande rånare då oxå.. eller?
Bingo skrev:Va? "Haffning" har jag aldrig hört skall vara farligt, men det är det kanske, vad vet jag.![]()
Gixxer-Anders skrev:men tänk om han trillar då. Man kan faktiskt bryta nacken om man ramlar. visste du inte det?![]()
Min poäng är att det är farligt att preja omkull en MC. Din poäng är?Gixxer-Anders skrev:men tänk om han trillar då. Man kan faktiskt bryta nacken om man ramlar. visste du inte det?![]()

sgtpepper skrev:Det var fan vad det skall vara blödigt varje gång en sådan här sak händer. Vad skall snuten göra då? Skall alla brottslingar på MC ha fri lejd eftersom dom små puttenuttarna kanske kan skada sig vid en eventuellt påtvingad inbromsning?
I så fall så kommer snart varenda pundare i Sverige att cruisa runt på hojar. Jag vet inte vart era sympatier ligger, men själv känner jag väldigt begränsad sympati med drägg, avskum och annat skit.
Och ja, jag skiter i att tjackhoran bakpå var "oskyldig". Hänger man på en pundare på hans hoj/bil/whatever så får man skylla sig själv.
Preja fler pundare!

Om du läser artikeln en gång till så ser du säkert att han hade blivit uppmanad att stanna men valde att inte göra det.Bandit600 skrev:Taskig skylt, misstänkt olagliga körriktningsvisare - var går gränsen för när en prejning är ok? Fortkörning?
Så var det med det.
![]()
hnric skrev:Hur många här har kört på fyllan/bakfyllan?
Följdfråga blir ju då, hade det vart rätt att preja er av vägen?
tobbeviking skrev:Nej, jag har alldrig kört på fyllan.
Dagen efter rör man juh inte hojen ellerhur?
.
.
.
.
Så vad du menar är att det är inte ok att försöka stoppa en som kör på fyllan bara för att det är ngt som många gör?!??!
Det är fan inte klokt!//Tobbe
Bandit600 skrev:
När är det dags att fatta att man är oskyldig tills man döms och domen vinner laga kraft?
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife