Motorcykelns dag 16/5-Gruppkörning 125-klassen?

Tror vi har nån jävla öppethus dag i skolan den 16 maj :(
Annars är jag lugnt på!
/Ludde

Äsch, vafan! Jag kommer iaf. Skit i om hojen går bajs...

1. Adde <TM>
2. DJM
3. Vanish
4. Dnisse
5. Biifer
6.
7.
8.

LGS skrev:
Tror vi har nån jävla öppethus dag i skolan den 16 maj :(
Annars är jag lugnt på!
/Ludde

Shitt! En sak e säker... och de e att de e motorcykelns dag... och det ska väl inte kunna hindras av skolan, Speciellt inte på en Söndag :fatta! :tomten

AddE <TM> skrev:
Hmm... Många som håller på å ta kortet nu... kommer ihåg hure va på " den gamla goda tiden" :rofl

Hur ser det ut om vi bara är 4 eller 5 st? Upp med era namn på listan, ni som inte fyllt i!

Kan inte skriva upp mig ännu, allt hänger på att jag får tag i en återbudstid, eller kan köra upp i en annan stad, det ska inte vara helt omöjligt, ska ringa och kolla runt imorgon...

AddE <TM> skrev:
Fler än 6 personer på 125-a i stockholm borde det väl vara? :fatta!

Så klart att det är fler än det men kanske hänger med om folk kommer på någon schysst mötesplats, då är jag lätt me!!! :tummenupp
Bara i fall det blir några mer

**Rs Master** skrev:
Så klart att det är fler än det men kanske hänger med om folk kommer på någon schysst mötesplats, då är jag lätt me!!! :tummenupp
Bara i fall det blir några mer

Vad tycker ni då? Donken Sveavägen? Eller om vi ska ta en sväng tillsammans innan vi ska dra till kungsan?

Jag tycker vi åker en sväng först..jag skulle nog helst vilja åka i samlad 125a trupp...det kommer ändå blir rätt rörigt där inne sedan + att vi alla ligger på samma nivå på mc:s så att säga!

AddE <TM> skrev:
Vad tycker ni då? Donken Sveavägen? Eller om vi ska ta en sväng tillsammans innan vi ska dra till kungsan?

Jag tycker att vi samlas nån stans utanför stan typ vid danderyd nånstans eller nån annan förort så kan vi dra lite nica vägar eller så kan man ju mötas i vaxholm och blåsa Bogesundsvägen eller dylikt :)

**Rs Master** skrev:
Jag tycker att vi samlas nån stans utanför stan typ vid danderyd nånstans eller nån annan förort så kan vi dra lite nica vägar eller så kan man ju mötas i vaxholm och blåsa Bogesundsvägen eller dylikt :)

ehm det är på andra sidan stan för oss andra men visst åk där du.. :7peta

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...