LGS
Ett rött mullrande moln...
Tror vi har nån jävla öppethus dag i skolan den 16 maj 
Annars är jag lugnt på!
/Ludde

Annars är jag lugnt på!
/Ludde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biifer skrev:Äsch, vafan! Jag kommer iaf. Skit i om hojen går bajs...
1. Adde <TM>
2. DJM
3. Vanish
4. Dnisse
5. Biifer
6.
7.
8.
AlpinA skrev:Kanske kan komma jag med. Men tror ni det kan bli klagomål på lite väl slitet bakdäck![]()
LGS skrev:Tror vi har nån jävla öppethus dag i skolan den 16 maj
Annars är jag lugnt på!
/Ludde
AddE <TM> skrev:Hmm... Många som håller på å ta kortet nu... kommer ihåg hure va på " den gamla goda tiden"![]()
Hur ser det ut om vi bara är 4 eller 5 st? Upp med era namn på listan, ni som inte fyllt i!
AddE <TM> skrev:Fler än 6 personer på 125-a i stockholm borde det väl vara?![]()
**Rs Master** skrev:Så klart att det är fler än det men kanske hänger med om folk kommer på någon schysst mötesplats, då är jag lätt me!!!![]()
Bara i fall det blir några mer
Jag röstar för att vi tar en sväng förstAddE <TM> skrev:Vad tycker ni då? Donken Sveavägen? Eller om vi ska ta en sväng tillsammans innan vi ska dra till kungsan?
AddE <TM> skrev:Vad tycker ni då? Donken Sveavägen? Eller om vi ska ta en sväng tillsammans innan vi ska dra till kungsan?
**Rs Master** skrev:Jag tycker att vi samlas nån stans utanför stan typ vid danderyd nånstans eller nån annan förort så kan vi dra lite nica vägar eller så kan man ju mötas i vaxholm och blåsa Bogesundsvägen eller dylikt![]()
Vanish skrev:ehm det är på andra sidan stan för oss andra men visst åk där du..![]()
Bogesund är lätt värd en omväg.Vanish skrev:ehm det är på andra sidan stan för oss andra men visst åk där du..![]()
Biifer skrev:Bogesund är lätt värd en omväg.![]()
Säger en som redan bor där...
Du, det är nästan så JA!NSR_Martin skrev:Även värt en omväg på sisådär dryga 30 mil?![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti