Motorcykelkille hyres

lilow

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2010
Hoj
2003 Kawazaki zx9r
Hej vi skulle vilja hyra en motorcykelkille i ca 30-40 minuter som ska hämta en tjej till en möhippa den 18 september. Betalas med ett flak öl eller vad man nu kan tänkas vilja ha:)

Om du är intresserad hör av dig till mig på bubban2010@hotmail.se

Detta vore väl annars ett uppdrag som skulle passa Tjejåka MC?

Vi kan säkert hjälpa till med urvalet! :tuttar
Vi anordnar en casting på Rosen kl 13,00 på söndag för alla heta MC-män. Där får ni paradera med era hojjar, flexa era muskler och göra coola fuckyouburnouts. Vi funderade även på att låta er svara på några enklare frågor, men enades om att det momentet skulle vara för svårt så vi strök det. :D

Vi anordnar en casting på Rosen kl 13,00 på söndag för alla heta MC-män. Där får ni paradera med era hojjar, flexa era muskler och göra coola fuckyouburnouts. Vi funderade även på att låta er svara på några enklare frågor, men enades om att det momentet skulle vara för svårt så vi strök det. :D

Ingen kommer våga sig dit. Ni verkar taskiga.

Det där är ju bara en luring, min almanacka säger "troligen bandag arlanda test track" det datumet, någon vill bara lura ut en massa sporthojare till udda adresser i stan för att få bättre chans att komma med på den riktiga körningen...

Nog bra, ni ska inte göra saker ni inte klarar av, det kan ju bli så pinsamt :D

Jag är helt övertygad om att det är ett sätt att få tag på offer till nåt ljuskyggt experiment, men annars är jag på!:banana

Vi funderade även på att låta er svara på några enklare frågor, men enades om att det momentet skulle vara för svårt så vi strök det. :D

Lägg frågorna på rätt nivå så denna samling Nobelpriskandidater klarar av dem:

Q: - Åker du hoj?
A: - öh,öh, tror det!

Q: - Dricker du öl?
A: - öh,öh, Samtidigt??

Q: -Vad gör du när vägen svänger?
A: - öh,öh, Klotar!

Q: - Vad skulle du säga om att skjutsa en tjej?
A: - Bra, jag tappade min förra i tredje kurvan före Rosenhill

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...