Sharkie
Medlem
Jag använder MCn och vanlig cykel nu när pengarna inte räcker till annat. Funkar fiiiint! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En billigare bil är ofta en dum idé då dessa tenderar att gå sönder oftare än dyrare bilar - och då är de plötsligt inte billiga längre.
Med en billigare bil syftade jag inte på att köpa en skrothög för 1500 spänn. Det finns billigare bilar som t.ex golf trea som man kan får för runt 25´-35´.
Det är inga problem att hitta bra exemplar på blocket, självklart finns det skräckexempel också men dessa brukar man hitta ganska så snabbt.
Körde om saltbilen vid minus 10 04:30 en morgon i december, han tände kupebelysningen och pekade på huvet![]()
Det sitter en del i vilken nivå på bil man köper och det är ju alltid en chansning om man får en bil som håller bra eller rasar titt som tätt. Själv kör jag en Audi 100 från 1985 sedan fyra år. Den har inga finesser som elhissar, styrservo eller annan skit som kan gå sönder. Under den tid jag har haft den har den gått prickfritt genom besiktningen och reparationskontot uppgår till cirka 2500:-, alltså under tusenlappen per år (batteri, förgasarfläns). Visst, den drar lite mycket bensin och är sååå tråkig att köra, men för nöjeskörning har jag ju hojen.En billigare bil är ofta en dum idé då dessa tenderar att gå sönder oftare än dyrare bilar - och då är de plötsligt inte billiga längre.
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|