Motorcykel-drive-by-gameplay i Battlefield 3 :D

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Äh, barnlek.

Du skulle sett när svenska arméns mc-ordonannser övade skarpt!
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Vansinne! Pausa vid 0.24 så ser ni tydligt att passageraren inte har ordentlig skyddsutrustning på sig!! Vad tänker föraren på?? :mad:
 

Jejjsoft

Hertig
Gick med
23 May 2012
Ort
Hägersten
Hoj
CBR 600RR -04
Sjuuukt va man kommer missa dagens ljus och nattens mörker för den delen när man sitter och nöter hojåkning plus skottlossning! kanske lite OT och isf ber jag om ursäkt, men Jag kör BF3 på PS3, och har köpt Shortcut Bundle pack (allt i alla klasser) för typ 6-7 månader sen och har fortfarande inte kunnat använda allt in game.... har mailat utan framgång och kollat google att många flera har samma problem.. Nån som haft samma problem här på SH samt fått nått svar/lösning på detta? Pm:a tack! Blir så jävla less... :huvet
 

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Ort
Varberg
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Sjuuukt va man kommer missa dagens ljus och nattens mörker för den delen när man sitter och nöter hojåkning plus skottlossning! kanske lite OT och isf ber jag om ursäkt, men Jag kör BF3 på PS3, och har köpt Shortcut Bundle pack (allt i alla klasser) för typ 6-7 månader sen och har fortfarande inte kunnat använda allt in game.... har mailat utan framgång och kollat google att många flera har samma problem.. Nån som haft samma problem här på SH samt fått nått svar/lösning på detta? Pm:a tack! Blir så jävla less... :huvet

Varför har inte det funkat då?? SKa väl funka direkt när man laddar ner det? Så är det iaf på xbox:p (inte för jag köper shortcut kit) men på allt annat man råkar köpa. Keligt när sånt skit inte funkar, kostar ju ä:(ndå några kronor!
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Sjuuukt va man kommer missa dagens ljus och nattens mörker för den delen när man sitter och nöter hojåkning plus skottlossning! kanske lite OT och isf ber jag om ursäkt, men Jag kör BF3 på PS3, och har köpt Shortcut Bundle pack (allt i alla klasser) för typ 6-7 månader sen och har fortfarande inte kunnat använda allt in game.... har mailat utan framgång och kollat google att många flera har samma problem.. Nån som haft samma problem här på SH samt fått nått svar/lösning på detta? Pm:a tack! Blir så jävla less... :huvet

Grundproblemet är att du sitter och spelar ett FPS-spel på en spelkonsoll.
 

Jejjsoft

Hertig
Gick med
23 May 2012
Ort
Hägersten
Hoj
CBR 600RR -04
Varför har inte det funkat då?? SKa väl funka direkt när man laddar ner det? Så är det iaf på xbox:p (inte för jag köper shortcut kit) men på allt annat man råkar köpa. Keligt när sånt skit inte funkar, kostar ju ä:(ndå några kronor!

Jag vet inte varför det inte fungerar, har laddat ner packet flertalet ggr but no....nothing niente nada in game! Aah "ska" funka direkt här med... Blir lite purken då det iaf kostade mig 500:- eller nått sånt.. ://
 

Jejjsoft

Hertig
Gick med
23 May 2012
Ort
Hägersten
Hoj
CBR 600RR -04
Grundproblemet är att du sitter och spelar ett FPS-spel på en spelkonsoll.

Well played... :lol det heter inte svårt eller omöjligt, det heter utmaning! ;) men annars kanske du kan skriva ett brev till tomten och säga att du varit en snäll pojke i år (hittills) så kanske kanske du får din spelkonsol till jul? :banana
 
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top