Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MackeNo1 skrev:Hon ska INTE köpa en R1:a som 1:a tung hoj![]()
Att gå från en 125cc med 15hk till en 1000cc med 150hk är lite väl stort steg
![]()
Nä, nått sånt HÄR skulle passa alldeles utmärkt![]()
Men eftersom alla pengar går till bilen idag (som kostade hälften så mycket och som är gratis att äga i jämförelse) så lär det bli till att spara innan du kan köpa sporthoj. Tråkigt men sant![]()

josefiine skrev:Jobbar, men har som sagt dåligt betalt... Sen tycker Macke inte att jag ska ha r1a med motiveringen: 'min flickvän gasar...'

Blackadder skrev:Men självklart skall du ha en r1:a!
Nu ska du inte lyssna på din pv's struntprat om att den är så rysligt snabb och ohanterbar bla bla bla. Det enda han menar då är att han inte vill att du skall ha en ballare hoj än honom. Men om du lovar att han får låna den om han är snäll...oj oj vad kommer att diska, städa och laga mat i fortsättningen![]()
Men eftersom jag haft både R1 och Blade så VET jag att Bladen är den bättre hojen av dom två MackeNo1 skrev:Hade det inte varit för att jag redan haft en R1 -01 så kunde det ha legat nått i det du sägerMen eftersom jag haft både R1 och Blade så VET jag att Bladen är den bättre hojen av dom två
![]()
MackeNo1 skrev:Hade det inte varit för att jag redan haft en R1 -01 så kunde det ha legat nått i det du sägerMen eftersom jag haft både R1 och Blade så VET jag att Bladen är den bättre hojen av dom två
![]()
Men jävlar anama om hon skulle hänga av dig, på en 'sämre' hoj.... 
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |