Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
marcus_136 skrev:2533991Jag har köpt...fast jag har inte fått den än. Betalade igår.
C@rro skrev:2534221Hitta nån som har likadan hoj mät och svetsa eller köp beg.
jag köpte beg men -01 bur passade inte te -98 märkte jag![]()
Så blidde svetsa ändå![]()
jeber skrev:2534333vad gav du för den då?
vad gav du för buren då?
hehe otur har man alltid när man tror man gjort ett klipp![]()
såvida man inte kör i rostfrittdickzzz skrev:2534794Bygg själv så går det på max 200 spänn.![]()
MangeH skrev:2534844Bygg själv och det blir gratis......![]()
dickzzz skrev:2534794Bygg själv så går det på max 200 spänn.![]()
Härnöante skrev:2534548Köp min så slipper du allt bök med att mäta, svarva distanser, böja stålrör etc. Byggd av Stuntindustry (proffsgrejor) se bild, inget man slår smalbenen på. Pma om du är intresserad. mvh pris 1900:- Helt ny aldrig använd.
Mvh Ante
för bur , fram& bakdrev 2000:- tillsammansjeber skrev:2534333vad gav du för den då?
vad gav du för buren då?
hehe otur har man alltid när man tror man gjort ett klipp![]()
C@rro skrev:2535520för bur , fram& bakdrev 2000:- tillsammans![]()
MangeH skrev:2534844Bygg själv och det blir gratis......![]()
cool_jocke skrev:2536540inte riktigt...
man måste ha svarvade distanser, rör i olika dimensioner och längre skruv till motorfästena....
sen ska man ju veta vad som är bästa konstruktionen, vad som håller bäst när man vurpar...
Och tro mej det är inte bara att svetsa ihop några rör och tro att det håller, sätter man på för grova rör så kan buren bli för hård och man pajjar motor fästena.
Och blir dom för veka ja ni fattar...
jag tycker du ska köpa en bur den är testad och färdig kanske lite dyr men du spar mycket bekymmer..................
puckar böjjer sej bara och ska man vurpa eller tappa hojjen mer än 4-5 ggr så blir det ju samma pris (600*4-5 =dyra puckar)fahrenheit skrev:2536555eller sätter man på nylon puckar dsom går av innan motorfästerna... Tar upp en del av smällen, även om hjojen blir bredare...
cool_jocke skrev:2536540inte riktigt...
man måste ha svarvade distanser, rör i olika dimensioner och längre skruv till motorfästena....
sen ska man ju veta vad som är bästa konstruktionen, vad som håller bäst när man vurpar...
Och tro mej det är inte bara att svetsa ihop några rör och tro att det håller, sätter man på för grova rör så kan buren bli för hård och man pajjar motor fästena.
Och blir dom för veka ja ni fattar...
jag tycker du ska köpa en bur den är testad och färdig kanske lite dyr men du spar mycket bekymmer..................
Härnöante skrev:2537118Helt seriöst, den tid som går åt att smörja kompisar som kan svetsa, hitta rätt grejor, mätningar etc är lång och matrialet är inte absolut inte gratis. Jobba den tiden istället och dra in pengar och köp riktiga grejor som är gjorda av folk med erfarenhet av att bygga hållbara stuntprylar. Detta är vad jag tycker men då är jag ingen hejare på att svetsa heller![]()
Kåpor får plats under R1 buren från stuntindustry, väldigt lätt att ta av och på oxå, ca 10 min.
jeber skrev:2538019jo jag har nog börjat inse det att det får bli att köpa en så fort jag har skramlat lite på stan hehe... nä men det blir jobb över julen så det blir en ordentlig bur inget hemma meck.. den enda jag har sett kosta 3700 vet du någon billigare?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |