Motorbild: 700cc 2-takt 2cyl.

Najs! Snacka om "veckans erbjudande"! Mera bilder i bättre ljus säger jag!
 
cool_adde skrev:
Najs! Snacka om "veckans erbjudande"! Mera bilder i bättre ljus säger jag!

Ser ut som en 2-takts Jet-ski/vatten skoter motor. Vilket märke och årsmodell e det. Jag har en 96´ Kawa ZXI1100 och en mkt äldre ståmaskin
Kawa 650 cc
 

Bifogat

  • Jag jet-ski 2_telefon.jpg
    Jag jet-ski 2_telefon.jpg
    47.9 KB · Visningar: 57
  • jet_2_dunaharaszti_bikeavatar.jpg
    jet_2_dunaharaszti_bikeavatar.jpg
    47.4 KB · Visningar: 62
MikkE skrev:
nice.. från vilken e det då? jag glömmer alltid bort :kocko
SuperJeten såklart! :)

Adde: Fler bilder kommer...

chrille-r1000: Rätt!! :) Chysst! Har du nå fler bilder på dina åk? På fredag kommer vår nya SeaDoo XP Di :D (inte den på bilden, men exakt likadan) Sen kör vi SuperJet och en Kawa 550, kawan ska dock säljas och en till SuperJet köpas ist.

Här sitter motorn i skrovet :)
701.jpg
 

Bifogat

  • 36484_abl_s.jpg
    36484_abl_s.jpg
    41.1 KB · Visningar: 89
  • DSCW0071.JPG
    DSCW0071.JPG
    87.1 KB · Visningar: 81
  • DSCW0086.JPG
    DSCW0086.JPG
    77.6 KB · Visningar: 49
  • DSCW0084.JPG
    DSCW0084.JPG
    64.3 KB · Visningar: 48
  • DSCW0082.JPG
    DSCW0082.JPG
    71.6 KB · Visningar: 81
Man hör ju alltid att 2takt inte är så driftsäkert =skär mm mm Hur är det med denna
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top