Motor sökes....

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
tjena.... har ett litet problem... de e så att jag lyckades rasa motorn på min bil o misstänker starkt att nått vevlager har gått.. :huvet så nu e den sten död :7peta så jag tänke bara höra ifall någon här har en motor till en Bmw 518i -90 liggade eller känner nån som har...har kollat på lite olika bilskrotar... men nej... finns inte mkt... o sen va det en kille som kände nån som hade.. men han skulle ha 6000... men jag vet inte ifall det e värt att lägga ner ytterligare 6000 på den bilen... :confused: annars e den oxå tillsalu som reservdelsbil eller renoveringsobjek... ja kalla det vad ni vill...

Mvh Christoffer "Zxr_Green" Green

Hör med Mr K.. han kanske kan fixa ytterligare ett gruppköp.. muhahahaha
:D :rofl :hihi

Zxr_Green skrev:
tjena.... har ett litet problem... de e så att jag lyckades rasa motorn på min bil o misstänker starkt att nått vevlager har gått.. :huvet så nu e den sten död :7peta så jag tänke bara höra ifall någon här har en motor till en Bmw 518i -90 liggade eller känner nån som har...har kollat på lite olika bilskrotar... men nej... finns inte mkt... o sen va det en kille som kände nån som hade.. men han skulle ha 6000... men jag vet inte ifall det e värt att lägga ner ytterligare 6000 på den bilen... :confused: annars e den oxå tillsalu som reservdelsbil eller renoveringsobjek... ja kalla det vad ni vill...

Zxr_Green skrev:

Fasen... trodde det var din Kawwa-motor som hade lämnat in. Då hade vi gett ett nytt bud...det vet du nog redan. :D

Kurvmakaren skrev:
Fasen... trodde det var din Kawwa-motor som hade lämnat in. Då hade vi gett ett nytt bud...det vet du nog redan. :D

haha... där trodde du fel :arsele ...jo jag kan ju misstänka att det hade kommit ett nytt bud... men ni får vänta... måste bara ha ihop till den nya zx6r :yoparty det lär ju ta ett tag... men ni har första ching på den :tuttar

Fet bull när sånt händer

Det som e tradigare e att dom morotarna brukar rasa så skrotarna tar bra betalt för dom

Har en 320i -86.... ny kamrem och 12 nya ventiler.... Går som en klocka , tar ingen olja.... 6000:-
Kass i lacken och lite lagerljud i bakaxeln , annars bra.

Zxr_Green skrev:

http://www.bildelsbasen.se/ fanns det 11 st 518i motorer. Hitta en 518i-motor någon annanstans lär vara rätt svårt.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back