Motor Beroende?

Kapten Blåskägg skrev:
Appropå tjixfight...

Påminner mig om en grillfest som spårade ur helt. Jag o min kompis som vi kan kalla Gordon :hihi (samma kön som Göran :rofl ).

Vi stog snällt o grillade revbensspjäll, kyckling lår och annat smaskens åt ett gäng karlar (flatmates och annat drägg :rofl).

Alla åt och var glada när jag av misstag ( :yoparty ) skvätte ner Gordon med något...Gordon blev på bushumör och tog fram en ketchup flaska och höll mot mig som sprang mot dörren..där de otacksamma små kräken hade uppfattat vad som höll på att hända och drog igen glasdörren till vardgsrummet (mot bakgården) och LÅSTE! Sedan blev det fullt krig med vattenslangar och allt som kunde användas. Grabbarna låste upp dörren...efter att allt som kunde kastas kletas och geggas hade använts...

Det var som 9 och 1/2 vecka utan Mickey Rourke :rolleyes:
Men fan vad kul det var :tummenupp
Önskar att jag kunde säga att det var när vi var 14...det var förra sommaren :rodnar

OBS! inga chix skadades allvarligt i denna sörja !

sp33dy skrev:
Japp till så grad att jag åkte ner till skåne och panikköpte en bmw535 förra veckan, som vinterbil... 217hk :banana

En E28??

jag har en 535 E28! :yoparty

GRYM vinterdräpare! Min har fått Turrrbo oxå :tummenupp

Nursey skrev:
Appropå tjixfight...

Påminner mig om en grillfest som spårade ur helt. Jag o min kompis som vi kan kalla Gordon :hihi (samma kön som Göran :rofl ).

Vi stog snällt o grillade revbensspjäll, kyckling lår och annat smaskens åt ett gäng karlar (flatmates och annat drägg :rofl).

Alla åt och var glada när jag av misstag ( :yoparty ) skvätte ner Gordon med något...Gordon blev på bushumör och tog fram en ketchup flaska och höll mot mig som sprang mot dörren..där de otacksamma små kräken hade uppfattat vad som höll på att hända och drog igen glasdörren till vardgsrummet (mot bakgården) och LÅSTE! Sedan blev det fullt krig med vattenslangar och allt som kunde användas. Grabbarna låste upp dörren...efter att allt som kunde kastas kletas och geggas hade använts...

Det var som 9 och 1/2 vecka utan Mickey Rourke :rolleyes:
Men fan vad kul det var :tummenupp
Önskar att jag kunde säga att det var när vi var 14...det var förra sommaren :rodnar

OBS! inga chix skadades allvarligt i denna sörja !

MEN i 9½ vecka hände väl en ,assa annat spännande vill jag minnas? ;) Körde ni samma partytrix? :lol
gött mos att skoja till det iaf! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back