Motor Beroende?

Bikerbitch skrev:
Åh jaha. Det stod att du föredrog bilkörning på natten. Missade inlägget om att det bara var i dina tankar du körde så.

Det är ju mycket roligare att köra bil på nätterna, det känns som om det går så mycket fortare så det räcker med att hålla ca 100 i stan på 30 vägar.( 50 vägar är det dock 130 som gäller )

spectre skrev:
Det är ju mycket roligare att köra bil på nätterna, det känns som om det går så mycket fortare så det räcker med att hålla ca 100 i stan på 30 vägar.( 50 vägar är det dock 130 som gäller )
Ja, på större vägar (70, 90 och 110-vägar) är det så dålig fartkänsla.

Kommer ihåg i somras när du körde 170 på fristadstorget i etuna, fan va kul det var! :D

Japp till så grad att jag åkte ner till skåne och panikköpte en bmw535 förra veckan, som vinterbil... 217hk :banana

Nursey skrev:
Bilkörning på natten är väl inte farligare? Letar du efter nått att gnälla på eller :va

Sa inte att det var farligare på natten. Du sa hur du körde. Men bara i tankarna tydligen. Jag sa att det inte är hälsosamt att köra efter ett bråk eller liknande då man brukar ha ganska mycket adrenalin i kroppen.

Kör mellan 30-50mil om dan, så jag får behovet tillfredställt utan problem.
Men efter en helg kan det suga lite i körabil-tarmen.

Rooki skrev:
...jag kör ju världens grymmaste volvo...det e ju den där special utgåvan av 240in med alger på taket :tungan :rofl :lol

:rofl :rofl :rofl jag vet vilken du menar!! De är grymma! :lol
Jag hade en likadan med blåalger på förut. Saknade ettan, tvåan och backen på slutet. Knepigt när man hade parkat trångt i nedförsbacke bara...

Kapten Blåskägg skrev:
:rofl
Vet hon om att hon kallas Göran?

Är jag singel än? Nix då vet hon inte. Men hon beter sig som en iller ibland...

Nursey skrev:
Hur är det med Göran :rofl

Du är SNABBARE än en iller t.o.m!! Jag är impad!! :Bugar

Nursey skrev:

Äh men kom igen o bråka lite nu va? Vi vill ha lite tjixfight!! :yoparty
:tuttar :tuttar

Zlide skrev:

Är jag singel än? Nix då vet hon inte. Men hon beter sig som en iller ibland...

Äh men kom igen o bråka lite nu va? Vi vill ha lite tjixfight!! :yoparty
:tuttar :tuttar

Jag har fått en kram av Göran :banana

Exaktemundo, mera tjixfight.........i bikini :lol

Nursey skrev:
Hade hon mer hår på bröstet än du? :hihi

Tjixfight..skall vi inte slänga in lite lera och massa vatten också...som de har på tv? :hihi :banana

Ställer du upp då? :banana

Att köra är nog det enda som hjälper mig att rensa mina tankar när jag är arg/sur/ledsen/förkrossad. Dock kan det ge katastrofala följder, fast jag har alltid ställt in hojen i garaget med ett léende på läpparna oavsett tidigare humör.
Jag har faktiskt klarat mig bra utan MC i år pga påtryckningar utifrån, men jag känner att jag måste ha en ny hoj nästa år.

Angående bil så kan det vara skönt att bara gasa omkring med hög volym på stereon med lite aggressiv musik om man känner för det. Det ska bli kul att testa lite TQ i vinter.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back