MotoMFG depåstöd återförsäljare

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Någon som vet var jag kan köpa ett motoMFG depåstöd? Beställer jag från deras site ska de ha 400 usd i frakt. Även andra liknande depåstöd är intressanta om de passar Ducati 1098.

MotoMFG depåstöd

Klart intressant .. nu måste vi hålla tråden vid liv och lista ut hur den är gjord !!!

Någon form av hävert funktion med järn som löper utan på annan profil i mindre storlek ..

Måste man ju kunna fixa till något själv till en piss peng av priset eller ?

Någon form av hävert funktion med järn som löper utan på annan profil i mindre storlek ..

"Hävert (även sifon) är ett knäböjt rör eller en slang som används bland annat inom byggteknik och hembryggning för att överföra vätska från en behållare till en annan. Den mottagande änden måste vara placerad på lägre nivå än på vilken behållaren vattnet ska skickas ifrån är. Överföringen kan ske utan pump på grund av det hydrostatiska tryck som uppstår." Källa Wikipedia

Ok, förstår vad du menar med hävert, typ hävstång, men jag kunde inte låtabli att besservissra litegrann :tummenupp

Då kan vi passa på att besservissra om att utanpå är ett ord. Och hävertfunktion som ska vara hävstångsfunktion.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg