MotoMFG depåstöd återförsäljare

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Någon som vet var jag kan köpa ett motoMFG depåstöd? Beställer jag från deras site ska de ha 400 usd i frakt. Även andra liknande depåstöd är intressanta om de passar Ducati 1098.

MotoMFG depåstöd

Klart intressant .. nu måste vi hålla tråden vid liv och lista ut hur den är gjord !!!

Någon form av hävert funktion med järn som löper utan på annan profil i mindre storlek ..

Måste man ju kunna fixa till något själv till en piss peng av priset eller ?

Någon form av hävert funktion med järn som löper utan på annan profil i mindre storlek ..

"Hävert (även sifon) är ett knäböjt rör eller en slang som används bland annat inom byggteknik och hembryggning för att överföra vätska från en behållare till en annan. Den mottagande änden måste vara placerad på lägre nivå än på vilken behållaren vattnet ska skickas ifrån är. Överföringen kan ske utan pump på grund av det hydrostatiska tryck som uppstår." Källa Wikipedia

Ok, förstår vad du menar med hävert, typ hävstång, men jag kunde inte låtabli att besservissra litegrann :tummenupp

Då kan vi passa på att besservissra om att utanpå är ett ord. Och hävertfunktion som ska vara hävstångsfunktion.

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...