Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torkel skrev:Alla mina förare bröt utom Rossi och Pedrosa.... 22p och 267'e plats.![]()
Deppa inte, av över 300 tävlande är det trots allt 8 st som har färre poäng än digMcFille skrev:12 sledna poäng.![]()
Får tacka Rossi för vurpan dock, men varför kunde inte Gibernau också vurpat när han ändå bröt...
För lite vurpor!![]()
RedBaron skrev:Red Baron Racing Plats 62, 63 poäng![]()
Nu förväntar jag mig en radda regnrace med Jr på podiet.
Gav dig -10p![]()
RedBaron skrev:2040101Deppa inte, av över 300 tävlande är det trots allt 8 st som har färre poäng än dig![]()

Plus att du hade otur med Gibbe som annars är ett säkert kort: Antingen tar han en bra placering eller så klotar han fram bonuspoäng.McFille skrev:2041228Huhu...läste visst inte reglerna ordentligt. Trodde enbart det var genom MotoGPNews specialregler med crasher, fastest lap och sånt som man fick poäng för.
Tro fan alla andra fick så mycket poäng när ni tog dem som ni trodde skulle komma bra i racen!![]()
Nu blir det en omorganisation i laget, sen ska ni få se!![]()
Va! Vad säger ni nu? Hopkins S P A R K A D E på cykeln och De Puniet åt sand redan på första varvet.Teddy skrev:2025492TeddyRacing har en bred satsning med full täckning på hela planen. I fösvaret har vi De Puniet och Checa som kommer att ge finfina kraschpoäng. Hopkins är defensiv Libero som vi hoppas inbringa inbringa stilpoäng för dåligt uppförande.
Teddy skrev:2074094Va! Vad säger ni nu? Hopkins S P A R K A D E på cykeln och De Puniet åt sand redan på första varvet.
![]()
Det är väl inte mitt fel att ingen annan inser vilket geni till teamchef jag är? Om ingen annan vill quota mig så måste jag ta saken i egna händer och göra det själv. Ok, jag kanske har en lätt släng av måndagshybris, imorgon kommer jag att vara mitt vanliga timida jag.Boris JR skrev:2074109Du Teddy det är töntigt att qouta sig själv...
I övrigt var det dock en fullträff fast du ligger fortfarande efter mig i tabellen....
Uj uj uj, Hopkins kommer att få löjligt många poäng för det! Kan de inte uppdatera tabellen already????Teddy skrev:2074094Va! Vad säger ni nu? Hopkins S P A R K A D E på cykeln och De Puniet åt sand redan på första varvet.
![]()
UppdateratTorkel skrev:2074528Uj uj uj, Hopkins kommer att få löjligt många poäng för det! Kan de inte uppdatera tabellen already????

RedBaron skrev:2076868Uppdaterat
Litet baksläpp gjorde att jag halkade ned till plats 85. Jag får trösta mig med att jag ny flåsar Xyx i nacken.

RedBaron skrev:2076868
Berra är med i toppen och McFille har nu bara 286 man framför dig![]()
Transferfönstret har öppnat igen, kände mig tvungen att sparka klenisen West som uppenbarligen inte kan gnälla till sig tillräckligt hållbart material som kan hålla mer än halva racedistansen......McFille skrev:2077166Uhuh...man får ju aldrig lov att byta sin jäkla gubbar så det blir inte lätt att komma ifatt.![]()
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife