Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
när de var 500 cc så var de 2 taktare därför såg man så mycket rök från deras utblås för de hade blandat olja som vanlig men och då hade dom mellan
230-250 hk toppade 330 mer lr mindre
men 800 nu !!!! och 4 taktare då har dom mer vrid än 2 taktare fyran säger jag bara
Nja, det är den folkliga förklaringen av vridmoment som egentligen borde kallas effektregister eller liknande.ja vrid är att man bhöver inte varva föratt utnyttja hästarna
Uppskattningarna om antalet hästkrafter i GP-hojarna kommer från folk med insikt i GP-depåerna.men dem säger altid mindre hästar än va dom har i verklighet
ja vrid är att man bhöver inte varva föratt utnyttja hästarna
Det var nog ganska smalt register på dom 990cc som man körde med förra året var uppåt 250 hästar och nosade och högsta toppfartnoteringen på dem är (väl?) 343km/h.
Jag har egentligen inget minne, men jag får flashar som säger "Capirossi", "Catalunya", "snabbare än F1", "357 km/h". Men som sagt det kan vara helt fel och helt orelaterat![]()

Jag tror du inte riktigt har rätt flashar...
MotoGP.com säger att Alex Barros har topphastigheten på den banan med 339,4 km/h.
Annars är det Shanghai med 343,7 och Mugello med 342,9 km/h som är värst. Eller var värst med 990 cc.
EDIT: Motsvarande hastigheter med 800 cc är: Catalunya: 321,1 km/h, Shanghai: 337,2 km/h, Mugello: 323,3 km/h.
Fast är du helt off nu? Var inte Capirossi toksnabb på något försäsongstest (första gemensamma)? Över 350Km/h?3128252Jävla opålitliga flashar...
Fast är du helt off nu? Var inte Capirossi toksnabb på något försäsongstest (första gemensamma)? Över 350Km/h?
347,4 2004 på catalunia tester, så vi närmar oss..![]()
"Loris Capirossi ångade upp sin Ducati Desmosedici i sjuka 347,4 kilometer i timmen! Viss medvind drog förvisso sitt strå till stacken, men ändå..."
http://www.bike.se/content/285/
Reglementet tillåter bara 6 växlar.är motogp cyklarna 6 växlade som vanlig eller ?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |