Motogp videopass

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
Triumph 765 rs Moto2 racer
Är det fler än jag som har problem med att förnya videopasset? Har provat med 3 olika kort men får inget att funka. Pengar finns och korten är inte spärrade för köp i utlandet. Vafan... Testerna är ju igång!
 
Är det fler än jag som har problem med att förnya videopasset? Har provat med 3 olika kort men får inget att funka. Pengar finns och korten är inte spärrade för köp i utlandet. Vafan... Testerna är ju igång!

Funkade inte för mig heller... ...tills jag insåg att det inte fanns tillräckligt med pengar. :huvet
Förde över pengar och problemet var löst!


F.ö. tycker jag det var en rätt saftig höjning med 20€ sen förra året!
 
För mej var det tvärt om.
Hade bockat ur automatiskt förnyande men i går ploppade det till i mobilen,
Paypall "Du betalade 119.99 EUR till Dorna sports SL"

Jaja, det får väl hänga med ett år till :D
 
Japp, har kollat! Samma kort som jag använt de senaste åren för att betala mitt videopass, men nu vill det inte funka:huvet
 
Funkade inte för mig heller, den automatiska failade och när jag plitade för hand blev det också denajjat.
 
Hade samma problem med båda korten, det funkade inte trots att allt är öppet!
Valde då att betala via Paypal och då funkade det!
 
Sket sig för mig också.
Fett sur över den skiten faktiskt!
Efter att ha fått, och fortfarande får, ett irriterande rött band över skärmen som påminner om att uppgradera vilket sedan inte går. :huvet
 
Förnyade med erbjudandet för €120 för en vecka sen men fick igår ett mail om att dom minsann dragit €10 för förlängning av TimingPass?! Har aldrig haft och vill inte ha. Skickade ett syrligt mail tillbaka, får se om de behagar rätta till det. :mad:
 
Ok problemet löst, skaffade ett PayPal konto och betalade med det.
 
Skickade också ett mail där jag spydde lite galla över att det inte funkade med min autorenewal och att mina kort inte funkade, o till min stora förvåning fick jag svar i torsdags där de beklagade att jag haft problem med betalningen. De kunde se att jag betalat med PayPal och tackade för det men gav ingen förklaring till mitt problem? Ändå imponerande att de bemödat sig att svara :tummenupp:tummenupp
 
Jag fick ett mail idag där de tillfälligt enablat mitt konto eftersom jag har autorenewal och de utgår från att jag vill fortsätta.
Har de problem och rullgardinen börjar gå upp tro?
 
Förnyade med erbjudandet för €120 för en vecka sen men fick igår ett mail om att dom minsann dragit €10 för förlängning av TimingPass?! Har aldrig haft och vill inte ha. Skickade ett syrligt mail tillbaka, får se om de behagar rätta till det. :mad:

Du menar att det kostat €110 annars? Isåfall ska de få ett syrligt mail från mig med! :mad:
 
No, 120 + 10. Fick refund på 10 efter påtryckning så nu är allt förlåtet.

Okej, skönt att de lyssnade. Ska nog kolla kontot och se hur mycket som är draget.
 
Tänkte bara tipsa alla som haft MotoGP videopass att förlänga innan 2018.
Visserligen bara 400 pix men det är en tank soppa eller 15 bärs. :)

- - - Updated - - -

Tänkte bara tipsa alla som haft MotoGP videopass att förlänga innan 2018.
Visserligen bara 400 pix men det är en tank soppa eller 15 bärs. :)
 
Du har alltså en icke sporthojsmässig tank och du dricker inte ful-öl...?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top