Vad jag kan se på bandet, så liknar dom närmast frågetecken, samt att ett ton fjärilar är på väg ut ur boxen..gthyni skrev:2577870syndes det i TV att HRC jublade när Rossi föll? syndes pa skärmen i motorstadion iaf.
moralkaka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad jag kan se på bandet, så liknar dom närmast frågetecken, samt att ett ton fjärilar är på väg ut ur boxen..gthyni skrev:2577870syndes det i TV att HRC jublade när Rossi föll? syndes pa skärmen i motorstadion iaf.
moralkaka?
sandstream skrev:2577903Rossi om Hayden efter racet:
All I can say now is a big 'congratulations' to Nicky because he is a great guy, a great rider and he is the World Champion because he has been the best this year.
Triggerhappy skrev:2577275Vi satt å hurrade i soffan när Ducati(Capirossi) bromsade om Hayden....jag är en dålig radfyrataliban *skäms*
![]()
Så tröstar jag mig också: NH är den sämste mästaren genom tiderna.Neutral skrev:2577007Fakta är dock att ingen i modern tid vunnit VM med så få segrar och så lite poäng, KRJr hade 4/258 mot Nickys 2/252.
Nyteknik skrev:...
Är mycket nyfiken på att läsa Rossis post-race kommentar.
Nyteknik skrev:2577936Så tröstar jag mig också: NH är den sämste mästaren genom tiderna.
Är mycket nyfiken på att läsa Rossis post-race kommentar.
Madhonda skrev:2576949vad snackar du för jävla skit!!!!!!
Eller är inlägget ett skämt,eftersom varje jävla ord börjar med stor bokstav.
När världens bästa rr-förare går omkull då jublar man inte...då fäller man tårar.
Har du det inspelat så kolla i ett par av vänsterkurvorna hur framhjulet glider och tippar när han fångar upp det igen ... Det är varven innan han tvingas se Capirex åka ifrån honom.sandstream skrev:2577717Jag har ju som bekant dåliga linser men jag såg inga tendenser till framhjulssläpp.
Och du Elwe, förklara nu hur Ducati kan vara bäst när det bara kommer 3:a i alla tre sammandragen (förare, tillverkare och team)!
Sen till alla som ska skriva Bayliss, det ska vara två S![]()
Criville vann sex lopp -99 och tog 267 poäng, 47 mer än tvåan.Palmas skrev:2577933Sämsta VM-segraren genom tiderna tycker jag att Criville var, han mäktade bara med en seger i vakumet efter Doohan
Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.Axxexs skrev:2578106...
Alla verkar dock ha haft fel!?![]()
Neutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.
Så, vad har de för mail-adresser nu då?![]()
Lika intressant att Kenny jr inte är med på fler topp 5 än två styck! Kanske väntat av alla att Kenny jr skulle gå såpass bra -06 på privat hondanNeutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.![]()
Intressant att Hopper rankas så högt av sina kollegor.Neutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.
Så, vad har de för mail-adresser nu då?![]()
Ett visst tvång att lista teamkompisen och landsmän syns väl tycker jag, mer intressant vilka som saknas då.RedBaron skrev:2578142Intressant att Hopper rankas så högt av sina kollegor.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |