MotoGP - VALENCIA - FINAL

Nyteknik skrev:
2575662 Många som tycker att han är en cool kille och inte är så noga med att han har svårt för att köra först över mållinjen. Men den som kan se nyktert på både resultaten och årets omständigheter kan såklart inte tycka att han är en värdig mästare. Skulle han trots allt vinna årets titel genom att avsluta säsongen som något annat än racevinnare...ja, det vore bara dråpligt. Snudd på komiskt.
I lite kortare form: Den som inte tycker som du är ute på bärtur.

Du och Elwe kan väl berätta för oss andra efter varje säsong vem som var den värdiga vinnaren i varje klass, så vi får facit och slipper kolla på tabellen.

Är jag dum i huvudet som är 26år, singel, bor i i en studentstad med lots of:tuttar och håller mig hemma och nykter ikväll bara för att inte vara bakfull och missa motogp:t i morgon..................

Manne skrev:
2575760 Är jag dum i huvudet som är 26år, singel, bor i i en studentstad med lots of:tuttar och håller mig hemma och nykter ikväll bara för att inte vara bakfull och missa motogp:t i morgon..................
Jag skulle klassa det som rätt klokt att låta bli att supa så hårt att du sover förbi 14.00 +1 timmes vintertidsomställning...

RedBaron skrev:
2575770 Jag skulle klassa det som rätt klokt att låta bli att supa så hårt att du sover förbi 14.00 +1 timmes vintertidsomställning...

Har hänt innan........... tänkte titta på hela sändningen, börjar ju typ tio!

elwe skrev:
2575622Kanske Randy dPn också ...

Ja, Rossi är ju bara 1 sekund snabbare per varv på racedäck...

Nyteknik skrev:
2575662 Många som tycker att han är en cool kille och inte är så noga med att han har svårt för att köra först över mållinjen. Men den som kan se nyktert på både resultaten och årets omständigheter kan såklart inte tycka att han är en värdig mästare. Skulle han trots allt vinna årets titel genom att avsluta säsongen som något annat än racevinnare...ja, det vore bara dråpligt. Snudd på komiskt.

Han är helt klart värd titeln om han skulle vinna/vara före Rossi imorgon, han har gjort en riktigt bra säsong, har svårt att se vem som annars skulle anses "värdig"?

Last edited:
newstead skrev:
2575862 Hade du förväntat dig stordåd i sista racet när dom inte lyckats med det tidigare under säsongen?

Hmm... Hade väl väntat mig bättre av Vermulen.... Jaja... Blir kul imorrn iaf...

newstead skrev:
2575862 Hade du förväntat dig stordåd i sista racet när dom inte lyckats med det tidigare under säsongen?

Som dom sa på Eurosport idag..."dom har helt enkelt inte kommit ikapp med utvecklingen ännu"

selin skrev:
2575974 Det är väl precis det du gjort?
Var då?

valmers skrev:
2576042 Har Roberts varit på "All-you-can-eat Buffé" igen? :hihi
”Hö hö, titta en tjock människa! Vad roligt! Hö hö. Öh, och titta där är en gubbe med glasögon. Vad ful han är. Hö hö. Hö. Öh, och TITTA den där kärringen har inget hår!! Hö hö hö, det var roligt.”

:3freak

Last edited:
Nyteknik skrev:
2576209

”Hö hö, titta en tjock människa! Vad roligt! Hö hö. Öh, och titta där är en gubbe med glasögon. Vad ful han är. Hö hö. Hö. Öh, och TITTA den där kärringen har inget hår!! Hö hö hö, det var roligt.”
Ja och en sak till ... Rossi har mig veterligen aldrig setts med nån tjej ... och så har han stringtrosor eller liknande som irriterar jävligt när han suttit på huk .. :D

Stoner lyckas få till sin obligatoriska lowsider redan på morgonträningen. Han kanske slipper göra det i racet då? :)

Nyteknik skrev:
2576209

Ja, fy fan för de som nedlåter sig till lyteskomik. :mad: ;)

Nån som vet numret till Eurosport ditt man kan sms:a frågor? Samt koden man ska inleda sms:et med? Jag hör det sägas ibland men hinner aldrig skriva upp det och glömmer direkt =P

Wagge skrev:
2576328 Skrälll... Stoner omkull i warmupen, helt otippat.. :rolleyes:

Ja, det var nästan väntat. Men frågan är om det faktiskt är hans fel eller hojem är felinställd för honom och hans körstil. Måste ju finnas en anledning till att han lowsidar hela tiden tycker man.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman