MotoGP - Valencia 2014

Tjooohooo! för grabben!

Tänket då på abetehes inlägg lite tidigare!

Fast va fan!!
Tjooohoo på alla grabbar!

Last edited:
Då drar det ihop sig då, snart dags för kval. :)

1. MM
2. Lorenzo
3. Pol

Rossi 7:a med ett par duccar före.

Hoppas Rossi kan kvala in som sämst 6.a så vi får se en sjuhelvetes fajt om 2:a platsen i mästerskapet...

1. Jorge
2. Marc
3. Rossi

Jag hoppas att Jack Miller fucks Marquez in the pussy. (Copyright SHM)

Lite problem med sukkan, eller körde RdP soppatorsk?

Last edited:
Va? Rossi i pole? Både JLo och MM i andra led? Ur led är tiden...? :)

Det var som fan! :yoparty

Synd på MM då men hade han mer att ge tro, visst, mer än placeringen men ända upp...

Härligt Rossi!!! :rock:rock:rock
Nästa säsong kommer ju att bli galet spännande om Rossi kan börja ta pole positions...

Bradl i Q2, tja, kanske lika bra att vänja sig vid det inför 2015!

Eftersom viasat motor inte visar MGP-kvalet förrän ikväll, slår jag igång Moto2-kvalet så länge, och vad får man se? Jo, MGP-presskonferensen där en glädjestrålande Rossi som berättar hur kul det var att ta första polen på länge! Tack för det...

Hur står det till på viasat egentligen?! :kulspruta

Eftersom viasat motor inte visar MGP-kvalet förrän ikväll, slår jag igång Moto2-kvalet så länge, och vad får man se? Jo, MGP-presskonferensen där en glädjestrålande Rossi som berättar hur kul det var att ta första polen på länge! Tack för det...

Hur står det till på viasat egentligen?! :kulspruta

Fortfarande bättre än Eurosport. Säger att det är Superbike klockan 17.00: visar tennis eller snooker till 17.30 och visar de 5 sista varven på rejset.

MM mfl nästan sekunden långsammare än förra året....:va

Vad har hänt?

Fortfarande bättre än Eurosport. Säger att det är Superbike klockan 17.00: visar tennis eller snooker till 17.30 och visar de 5 sista varven på rejset.

Jo, jag håller med, har Eurosport i nåt paket. Men här pröjsar jag fan hundrafemti pix i månaden enbart för att se MGP och blir skitsür när de bara lallar runt med sändningarna. :mad:

MM mfl nästan sekunden långsammare än förra året....:va

Vad har hänt?

Helt andra förhållanden kanske? Brukar vara så ibland. Sepang var varmare i år och betydligt tuffare förhållanden. Tiderna var väl också där sämre än förra året?

Överlag är de snabbare i år, men ibland så blir det så pga lite mer extrema förhållanden.

RdP och Suzuki har kraftiga problem med greppet i kurva 1, vet inte vad som visats på tv ännu men in i kurva 1 så går hojen som en ål och ut så släpper det hejvillt medans Honda och Yamaha går som ett tåg på räls.
Dom har lite att arbeta med.

Sen det här med sittposition..... vet inte vad han pysslar med just nu.

/Nitrous

Sen det här med sittposition..... vet inte vad han pysslar med just nu.

/Nitrous

Håller med angående denna punkt. Ser rent ut sagt förjävligt. Kan vara kanske att han inte känner sig avslappnad på hojen eller något?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back