MotoGP Unlimited på Prime

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 61114
  • Start date Start date

Raderad medlem 61114

Guest
Såg att en ny serie kommit till Amazon Prime. Verkar vara samma stuk som Formel 1 serien "Drive to survive" som är riktigt bra.

Jag har streamingtjänsten men den verkar vara begränsad för vår region :( Någon som hunnit kolla nåt? Har själv tyvärr inte vpn så jag får väl vänta. Någon som hittar info om den kommer hit?

Ska vi gissa på att det går att "fiska" fram avsnitten dagen efter?

Skulle inte påstå att serien motsvarade förväntningarna. Efter att ha sett Formel 1 "Drive to survive" så har ribban placerats rätt så högt. Amazon Prime teamet har inte lyckats göra serien i närheten så bra som Netflix gjorde.

Med det sagt så är den klart sevärd ändå :) Tre avsnitt avklarade, nästan. Gick alltså att avbryta för sängdags mitt i avsnitt utan problem.

Finns alla avsnitt ute? Läge att ta en ”provmånad” och klämma alla en regnig helg?

Som ganska entusiastisk Motogp-fan, så kollar man lite på smådokumentärer, videoklipp mm som man hittar lite varstans. Åtta avsnitt av denna serie kändes lite krystat. Flowet i "manuset" kändes lite hoppigt och visst var säsongen lite spretig ibland, men det var inte många nyheter för mig. Det hade räckt med 4 avsnitt, utan extremt mycket utfyllnadsmaterial.
Tror inte att en icke motogp-tittare skulle bli extremt förtjust och hänförd.

+ Att få höra mer snack inne i boxen, hur de reagerar och diskussionerna mellan pilot och crew
+ Bra bilder/film, jag gillar ljussättningen

Minus - Ja, det jag nämnde ovan då....

Back