MotoGP till frukost!

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Ville bara påminna dem som har tillgång till Eurosport att med start 7:15 fredag morgon går det att njuta av 125, 8:00 MotoGP och 9:15 250 från Malaysia :yoparty

Hur går det???

För oss som inte har Eurosport eller livetiming på jobbet...

Rossi på pole och Nakano 3:a! :yoparty

310806.jpg
http://images.motograndprix.com/multimedia2/310/310806.jpg

Ja en bättre start på dagen är svårt att få!!!
Det är ju bara det att 8:00 är tidigt att gå upp en söndag, men det är det värt! :yoparty .

Victor skrev:
Man kan ju undra vad Nakano skulle åstakomma på en Honda eller Yamma.

Han skulle kanske komma i mål till att börja med......

Jag tror Kawan är ungefär lika bra, om man bortser från tillförlitlighetsproblemen.

Å på söndag blir det en rikrigt tidig frukost,racen börjar 06:30...

Ni som har kikat på tidsträningarna...
Sades det ngt på "svensk" Eurosport om ngn form av "meningsskiljaktigheter" som ägt rum mellan Rossi o Sete efter förra tävlingen när Rossi vurpade??

Jag har ju Eurosport med RÄTT kommentatorer( Julian, Tobey och Randi) och jag missade merparten av tidsträningen i fredags, men när jag väl slog på dumburken för att se LITE av MotoGP- träningen, så hörde jag hur ovannämnda herrar talade om "bråket" mellan Rossi o Sete.
Nu lyssnade jag bara med ett halvt öra (byggde tågbana med sonen samtidigt som jag försökte kolla på teve...) så jag är inte riktigt säker på VAD som utspelades mellan Rossi o Sete, men det hade haft ngt med att Rossi fått starta sist o sedan i sin jakt på tätt-klungan klotat.

NÅGON som vet o vill fylla i luckorna?

El Presidente -- > Rossi beskyllde tydligen Gibernaus team för anmälningen i Qatar. Du kan läsa mer om deras överslätanden på www.carsh.net

Goodstuff skrev:
El Presidente -- > Rossi beskyllde tydligen Gibernaus team för anmälningen i Qatar. Du kan läsa mer om deras överslätanden på www.carsh.net

byt platspå a och r så kommer ni rätt :-)

*/ ?>
Back