MotoGP-tester

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Har letat förgäves efter information om framtida tester på motogp.com, men hittar inget. Är det någon som vet var informationen finns tillgänglig? Det är nämligen mycket möjligt att min flickvän som är MotoGP-tokig är i Malaysia när det är test på Sepang, men jag vill verifiera datum med en säker källa.

fräckt med en MotoGp tokig dam :banana annars är det mest gnälla när man skall kolla på F1 eller motogp

23-25 jan. Sepang. MotoGP-test.

11-13 feb. Sepang. HRC-test.

17-19 feb. Philip Island. MotoGP-test.

1-3 mars. Qatar. HRC-test.

18-20 mars. Barcelona. IRTA-test.

25-27 mars. Jerez. IRTA-test.

Axxexs skrev:
11-13 feb. Sepang. HRC-test.

Oj! Det hade verkligen varit coolt att åka till. Synd bara att hotellrummet i Bangkok redan är bokat under den tiden.

Kan man göra en dagstripp ToR Bangkok - Sepang, tro? :D

McB skrev:
Oj! Det hade verkligen varit coolt att åka till. Synd bara att hotellrummet i Bangkok redan är bokat under den tiden.

Boka av, boka om?

valmers skrev:
Boka av, boka om?

Svårt med lediga platser under de datumen. Jag har redan försökt att tidigarelägga resan ett par dagar, men hotellet var fullbelagt då. Det får helt enkelt bli en dagstur dit, det kostar inga stora pengar och flygen går från Bangkok flera gånger om dagen.

McB skrev:

När jag var till sepang och kollade på MotoGP mellanlandade vi i Thailand, tror det var 1-1,5 timmes flygning därifrån till Kuala Lumpur. Sen är det en överkomlig taxiresa till banan.

erik skrev:
När jag var till sepang och kollade på MotoGP mellanlandade vi i Thailand, tror det var 1-1,5 timmes flygning därifrån till Kuala Lumpur. Sen är det en överkomlig taxiresa till banan.

Då skulle man faktiskt kunna ta en tidig flight från Bangkok till Kuala Lumpur, kika på lite hojar och sedan åka tillbaks till Bangkok till kvällen.

Minns du vilket bolag ni flög med? Air Asia flyger inte till Kuala Lumpur, och Singapore Airlines är dyra.

McB skrev:
Då skulle man faktiskt kunna ta en tidig flight från Bangkok till Kuala Lumpur, kika på lite hojar och sedan åka tillbaks till Bangkok till kvällen.

Minns du vilket bolag ni flög med? Air Asia flyger inte till Kuala Lumpur, och Singapore Airlines är dyra.

Vi flög med Thai Air. Minns inga priser men det var nog det finaste bolag jag rest med. (Inkl. SAS, Finnair mfl.)

erik skrev:
Vi flög med Thai Air. Minns inga priser men det var nog det finaste bolag jag rest med. (Inkl. SAS, Finnair mfl.)

Thai Air är mycket bra, ja. Tillsammans med Singapore Airlines och Cathay så är de outstanding. Det finns inga andra som ens är i närheten. Att jämföra dem med SAS och Finnair är en skymf.

McB skrev:
Thai Air är mycket bra, ja. Tillsammans med Singapore Airlines och Cathay så är de outstanding. Det finns inga andra som ens är i närheten. Att jämföra dem med SAS och Finnair är en skymf.

För att inte tala om en jämförelse med charterbolagen...

Sepang är en helt enorm anläggning, det var hur gott om plats som helst trots att flera läktare inte ens var öppna. När tävlingarna var slut och alla skulle hem insåg vi hur mycket folk det faktiskt var där och kollade.

MostWanted skrev:
själv ska man till bulgarien i aug å se f1!!! =) andra resan nu.!

Bilar? Är det sådana med 4 hjul?

Skämt åsido, jag skulle aldrig betala för att se F1 då det är fullständigt ointressant i mina ögon. Däremot tycker jag att nästan all mc sport är skitkul. Tur att inte alla har samma intressen.

erik skrev:
Bilar? Är det sådana med 4 hjul?

Skämt åsido, jag skulle aldrig betala för att se F1 då det är fullständigt ointressant i mina ögon. Däremot tycker jag att nästan all mc sport är skitkul. Tur att inte alla har samma intressen.
har du ens hört en f1 bil i verkligheten? japp finns pengarna så skulle motogp också va kul!

MostWanted skrev:
har du ens hört en f1 bil i verkligheten? japp finns pengarna så skulle motogp också va kul!

Nej, jag har inte hört en F1 bil på riktigt. Kan tänka mig att ljudet är något utöver det vanliga.

För mig är MotoGP 1000 gånger roligare.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...