Nyteknik
Bannad
Visst vore det lätt att hålla med dig. Men förhandsprognoserna slår sällan in. I alla fall inte helt och hållet. Ingen trodde att Rossi skulle ta titeln första året med Yamaha. Han är helt utan konkurrens när det gäller auktoritet, motivation och förmåga. Capirossi kommer säkert att stå på pallen ett flertal gånger i år. Men inte så regelbundet som Rossi. Samma sak med Gibernau. Melandri är lätt att tippa som en given utmanare eller till och med ny titelinnehavare vid säsongens slut. Jag känner mig inte övertygad att han kan följa upp förra säsongen med ännu bättre resultat; han lär vara stressad över att inte längre vara en positiv överraskning utan någon som det ställs höga förväntingar på. Jag tror att och skulle tycka det vore kul om Pedrosa gjorde en upprepning av Biaggis bedrift att som rookie sluta tvåa efter Mästaren i sammandraget.Keihin skrev:Läraren slår eleven. I år kommer Rossi få ordentligt med spö av Capirex! Äntligen har Loris fått fart på hojen. Melandri blir nog den enda utmanaren om titeln.
/K