GSX-RR 2015
I vilket fall som, ett mycket intressant val av "modellnamn"...
GSX-RR 2015
Aleix kommer sluta femma i tabellen 2015..
...det trodde nog han också. Han trodde nog att han hade förtjänat en styrning med Suzuki efter "lång och trogen tjänst", och att han avstått tävlingsåkande för att hjälpa till att utveckla Suzukin. Men när det väl kommer till kritan så antar jag att fart och talang, slår lojalitet och trogen tjänst.
Randy ryktas väl få ett wildcard i alla fall....
Verkligen, vågar man hoppas på lite släktskap när nya GSX-R:en lanseras? Har Du eller någon annan någon uppfattning om hur chassimåtten matchar de övriga fabrikarnas? Finns någon uppfattning i depån kring var Suzukin tappat mest i f t de etablerade teamen - raksträckor/effekt, broms, kurvhastighet etc?I vilket fall som, ett mycket intressant val av "modellnamn"...
var Suzukin tappat mest i f t de etablerade teamen
Jovisst, men nu kör ju även Ducce med enhetselektronik. Jag har inte sett någon jämförelse eller kommentar utifrån dataloggarna, men tänker mer på om en del är att man inte (ännu) plockar lika mycket effekt ur motorn, om man tappar i ingångarna etc. Jag tror Alatalo tidigare svarat "överallt" på frågan (alltså att den än inte är så snabb att jämförelser är relevanta) men det kan ju ha ändrats? Vi vet att produktionshondorna saknar effekt så där kanske jämförelserna är mer relevanta?Ska man gissa på elektroniken?
Ett stall med produktionshondor? Som antytts så förefaller ju Bradl själv ha valt att hoppa av LCR, det är inte så att han kickats från sin nuvarande styrning......Om Stefan Bradl inte skulle gått till Forward och ändå lämnat LCR, vart skulle han tagit vägen då?
Tror också starkt på Miller, tycker han påminner om Schwantz på något sätt, både på och utanför banan... Riktig naturtalang helt enkelt... Att han kommer från Moto3 istället för Moto2 borde dock innebära en lite längre startsträcka innan han får upp farten i Motogp, jämför tex med Crivillé...Alltså, jag tror Miller är riktigt bra. Han leder VM i en klass där motoreffekt är riktigt viktigt och KTMen är väl undermotoriserad jämfört med Hondorna?
Vilket rimligen betyder att han är bäst på alla ställen utom rakt fram.
Och man hamnar liksom inte där av en slump...
Jovisst, men nu kör ju även Ducce med enhetselektronik.
Det har Du rätt i Förresten - visst var det redan till 2015 som det skulle börja köras på 17" hjul?Det är bara Avintia än så länge som gör det. Eller, snarare, alla kör med enhetselektronik, dock är det inte alla som kör med Dorna-mjukvara. Av alla Ducatis är det bara Avintias som gör det.
Det har Du rätt i Förresten - visst var det redan till 2015 som det skulle börja köras på 17" hjul?
OK, jag hade för mig att de delat upp förändringarna, men då blir det alltså massivt med förändringar inför 2016!Nej, samma år som Michelin återvänder (och alla börjar köra med Dorna-mjukvaran) - 2016.
Har Du eller någon annan någon uppfattning om hur chassimåtten matchar de övriga fabrikarnas? Finns någon uppfattning i depån kring var Suzukin tappat mest i f t de etablerade teamen - raksträckor/effekt, broms, kurvhastighet etc?
Då återstår ju bara frågan när man kan få träffa Dig alive´n kicking... Tack för svaret!Jag har min egen uppfattning om deras chassie, men det är inget jag kan spekulera om på ett internetforum...
teama med Petrucci.Yonny Hernandez är klar/officiellt för 2015 - Pramac
Peter kör nya Svartpilen 801
Bara några kilometer från a... |
|
En helt ny Husqvarna!
Bara några kilometer från a... |
|
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024
För sjunde gången i ordning... |
|
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat
Screenshot Nu har biljet... |
|
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024
Husqvarna TREK 2024 –... |
|
Snart dags för ”We Ride As One”
Den 4 maj är det åter dags ... |
|
Nyheter från skinnjätten Dainese!
Under 80- och 90-talet och ... |
|
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen
”och om du tittar här... |
|
Sex nya MC-stipendiater 2024
För tolfte året bidrar Sved... |
|
Start2Ride tar bron över till Danmark
Efter flera års framgång i ... |