Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Catalunya och Sachsenring är väl inte så pjåkiga? Inga banor jag kört på i verkligheten förstås, men åtminstone Sachsenring är på min topp 5 över banor jag skulle vilja provköra.
Oavsett vad man tycker om Kallio och han förra session i MotoGP så hoppas ja han kommer över och kör, helst för Suzuki men enligt rykten så ser de inte ut så men inget är klart med Suzuki förarna, men om Aprilia och Aapar är på jakt efter honom så kan de bli intressant. Suzuki har inte i snacket uttryckt nått intresse så... återstår att se vart folket faller in.
Hade för mig att nån här nämnt det redan, men jag hittar det inte. Nåja.
Gresini på g ut?
http://www.motomatters.com/analysis/2014/08/22/the_gresini_situation_where_will_scott_r.html
Hoppas det reder sig på något vis, för jag skulle väldigt gärna vilja se vad Scott Redding kan prestera på lite konkurenskraftigt material nästa säsong.
Vill också minnas det
Alex Marquez tar Kallios plats i Moto2 hos Marc VDS-teamet ...
Kallio är tydligen i den aningen märkliga sitsen att han kan vinna den tuffaste serien på planeten i år och ändå vara utan kontrakt nästa år...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |