Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror jag gillar Lorenzo mer och mer.Grattis! men ursäkta, jag fick nått i halsen ......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lorenzo är ju skön ju.
Hoppas han piskar Rossi nästa år.![]()
Usel start men sen körde han snabbare och snabbare, men till sist så bromsade han alldeles för sent när han skulle om Elias och åkte rakt fram. Så såg det ut på min tv iaf. Var därefter bakom Edwards ett tag, men lyckades iaf. ta den placeringen tillbaka.
Vad är det?..."wanker"-signalen...
Youtube?Haydens mek gjorde "wanker"-signalen när Hayden passerade depån precis efter avkörningen. Det roade mig i alla fall.
Haydens mek gjorde "wanker"-signalen när Hayden passerade depån precis efter avkörningen. Det roade mig i alla fall.
Då var det det jag såg!!! Tänkte att jag måste ha sett fel. Vad fan menade han men det? Inte kan han väl ändå mena att "hans" förare kör mesigt???Hmmmmm.....
Vill veta!!!
Vad fan menade han men det? Inte kan han väl ändå mena att "hans" förare kör mesigt???Hmmmmm.....
Vill veta!!!
Torrt:
1. Stoner
2. Melandri
3. Butter
För någon som inte såg racet: vilket misstag?...hans fuckin' rookie mistake.
Länk?Youtube?![]()
Det brukar väl betyda att personen man gör det till är en jävla idiot, typ...
Antar att Mattias syftar på Haydens försök att bromsa sig om Elias(?) i slutet av rakan som leder upp till start/mål-rakan. Hayden bromsade för sent och fortsatte rakt fram ut i gruset.För någon som inte såg racet: vilket misstag?
Ska bli kul att se om han är lika kaxig nästa år.Haha, sicken lirare alltså. Han behövs!![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |