MotoGP sändningar 2009?

alltså inget GP på svenska Eurosport fast detta nya avtal?

eurosport.se verkar bevaka motogp hyfsat bra så frågan är väl om inte även svenska eurosport kommer sända motogp?? någon som vet?

eurosport.se verkar bevaka motogp hyfsat bra så frågan är väl om inte även svenska eurosport kommer sända motogp?? någon som vet?

viasat har köpt upp rättigheterna för motogp så eurosport kommer ej sända det här i sverige dem kommer endast sända superbike-supersport.

Var det någon som såg programmet "MotoGP klassiker" som sändes på Viasat motor i helgen?

Skulle vara kul att veta om det var bra eller anus. Velar fortfarande om jag ska byta till Viasat eller inte...

Jag såg något motsvarande på "Motors TV" jag har det inspelat på min HDD-DVD & handlade om klassiska WSBK-race.

Fasen byter jag från CA till Viasat så tappar man Eurosport 2 + Motors TV.
Dessa val....

Fasen byter jag från CA till Viasat så tappar man Eurosport 2 + Motors TV.
Dessa val....

Jag har ju iofs ingen av de kanalerna, men jag tycker det är pissigt att inte MotoGP och SBK sänds på samma kanal längre. Hade varit perfekt om SBK också hade flyttats till Viasat.

Lutar dock åt ett byte till Viasat här hemma eftersom det verkar funka hyfsat att kolla på SBK och SS på worldsbk.com, bra kommentatorer där och kostar gratis.

Man kan ju också hoppas att Viasat motor utvecklas, för det är ju onekligen trevligt med en renodlad motorsportskanal. Drömmen vore att de kunde sända lite Corr (championship offroad racing från staterna), verkar riktigt ballt!

Rallycross på anabola:
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Sjzfg-ieDlM&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Sjzfg-ieDlM&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Läste på flashback att GP kommer att sändas på BBC i UK.

Undrar om det är någon av kanalerna som går att få i Sverige.
Då kanske man slipper Viasat.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back