MotoGP på krogen?

Står ju i den här tråden. ;)

Viasat Motor
10.45 Motorsport MotoGP: 125cc. Från Valencia.
12.00 Motorsport MotoGP: Moto2. Från Valencia.
13.30 Motorsport MotoGP. Från Valencia.

Hahaha läser lite slarvigt när jag sitter på jobbet :tummenupp

Men fan, 1330 är lite tidigt att bli plakat, men kanske lite chicken wings och en mellis skulle funka till lite motogp. Kan höras senare om det om du är game!

De vart ett helt klart trevligt koncept... Fan att man va sen och bara fick se sista 10 varven :huvet

Nån mer än jag som tycker vi gör om de hela till premiären?? :)

De vart ett helt klart trevligt koncept... Fan att man va sen och bara fick se sista 10 varven :huvet

Nån mer än jag som tycker vi gör om de hela till premiären?? :)

Ja, det var riktigt trevligt, vem var du? :va:)
Är gärna på att göra om det nästa år, gärna på O´learys. God mat och så öppnar dom 12 istället för 13 som de andra ställena så man kan se Moto2. :)

Ja, det var riktigt trevligt, vem var du? :va:)
Är gärna på att göra om det nästa år, gärna på O´learys. God mat och så öppnar dom 12 istället för 13 som de andra ställena så man kan se Moto2. :)

Den smått stressade dåren som satt vid bordet brevid... hade ett möte att passa tiden till så vart lite off. :brinnerup

Ja O´learys är kanon på alla sätt om dom bara kunde ge fan i att visa fotboll samtidigt (aldrig förstått mig på idrott) :D

Den smått stressade dåren som satt vid bordet brevid... hade ett möte att passa tiden till så vart lite off. :brinnerup

Ja O´learys är kanon på alla sätt om dom bara kunde ge fan i att visa fotboll samtidigt (aldrig förstått mig på idrott) :D

Aha, missade dig helt. Får hälsa nästa gång :) Preliminärt är de Qatar 20mars men kanske sänds för tidigt för att se ute, annars är det 3april på Jerez :)

Aha, missade dig helt. Får hälsa nästa gång :) Preliminärt är de Qatar 20mars men kanske sänds för tidigt för att se ute, annars är det 3april på Jerez :)

Givetvis ska jag de :)
Kan ju kika på hur det ser ut när de börjar närma sig.
Kanske se till att vi får en SH hörna dom dagar de sänds motoGp :D

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...