MotoGP Le Mans 2007

LOL sjukt. Eurosport.se visar tablån för lördag, och 2 gånger för måndag. Ingen för söndag :D :D :D Starkt jobbat...

Hur ska jag veta om det blir ett bra race innan racet körts?

12st kvalade under det tidigare kvalrekordet. Det hade du kunnat kolla upp om du nu skulle vara intresserad av att följt det racet tex. Ju mer man vet ju mer förstår och uppskattar man racingen. Vet man inget förstår man nog säkert mindre av det man ser. Ungefär sådär som jag inte kan fatta något om fotboll, för att jag inte kan/vill förstå något om just fotbollen för att jag saknar intresse för det...

12st kvalade under det tidigare kvalrekordet. Det hade du kunnat kolla upp om du nu skulle vara intresserad av att följt det racet tex. Ju mer man vet ju mer förstår och uppskattar man racingen. Vet man inget förstår man nog säkert mindre av det man ser. Ungefär sådär som jag inte kan fatta något om fotboll, för att jag inte kan/vill förstå något om just fotbollen för att jag saknar intresse för det...
Jodå, jag såg och hörde det. Fast racet var inte mycket att hänga i granen. Ett jämt och snabbt kval garanterar inte ett bra race. Men det där vet du säkert.

mm nära regn nu! Hoppas på torr race. men det e fan lite omkastande i regn ofta : )

Rdp Rdp Rdp : )

Hahaha, vilket skönt race än så länge

Last edited:
Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...