MotoGP Jerez Spanien 2006

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Victor skrev:
Roligt nog i den här tråden upprepas kommentarerna om att "Det här kommer bli den bästa säsongen någonsin" och "Det har aldrig varait jämnare om man bortser från Rossi".
Jag tror att jag både hört och sagt det själv inför alla säsonger de börjde med fyrtakt.
Varför ska du alltid kommentera vad alla andra har att säga?

Har du inga egna åsikter?

sandstream skrev:
Tyvärr så är det ju inte enbart de sportsliga resultaten som räknas på den här nivån i vissa team.
Förvisso inte, men han körde ju nästan snabbare på sin WCM förra året.

Är det ingen som har tänkt på att det kan bli svårt för rossi och edwards? De har ju haft problem med M1'an sedan första testerna och avåkningarna igår gjorde inte saken bättre!

För er som inte vet något om det här kan jag säga att de har klagat på skakningarna och i samband med kvaldäcken i lördags så bidrog det extra greppet till större påfrestningar..

gthyni skrev:
Bautista är skitglad :)

Det kan ju bli spanskt i alla klasser
Bautista, Lorenzo och Gibernau
då blir det nog party i Jerez
Ser ju bra ut hittills...

Bara Gibernau också då så går det tipset in...

Last edited:
Magz skrev:
Är det ingen som har tänkt på att det kan bli svårt för rossi och edwards? De har ju haft problem med M1'an sedan första testerna och avåkningarna igår gjorde inte saken bättre!

För er som inte vet något om det här kan jag säga att de har klagat på skakningarna och i samband med kvaldäcken i lördags så bidrog det extra greppet till större påfrestningar..
Om du läser trådarna från början och tex inlägget där jag citerar Rossi så ser du att "vi" har ganska bra koll på vad som händer i MotoGP :tummenupp
#space skrev:
"Malle" matrial ansvarig i WCM gästade studion menade att Max inte kan/vill lyssna till folk han borde lyssna mer på för att få upp farten i racen.. O där igenom i stort sett gjort sig omöjlig i ett gp team!! kortfattat är det en av anledningarna till att Max åker SM i USA.. :tummenupp
Precis!
Till och med Erv Kanemoto fick ju nog och insåg att Max grävde sin egen grav genom att försöka styra allt själv istället för att koncentrera sig på sitt jobb.

My Guess

#1. Capirex
#2. Sete
#3. The "1"

:::Önskeplacering:::

#1. 48Kg's pojken
#2. Nakano
#3. Hayden

Nu är det dags! hoppas på ett grymt race! hörs efter!

//Cel

Dramatik!

När Rossi puttas av i första kurvan så tänkte jag "Jaha, då blir kanske Gibernau av med 'förbannelsen'"...
Men icke...

Men SOM Capirossi kör! :banana

Back