MotoGP intresserade i RoH?

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Som rubriken säger, hur många inom RoH är genuint MotoGP intresserade?
Med detta menar jag att man så gott som det går följer träningar, kval och race.

När jag bodde i Malmö anordnade jag några MotoGP söndagar på O'Learys och vi blev allt som oftast ett gäng på upp till 10 - 12 pers som träffades där för att snacka lite skit och häckla varandras favoriter. Kepsar, tröjor och flaggor var givna attribut.

Finns det ett motsvarande MotoGP intresse i Helsingborg?

Bor ju visserligen i Malmö men om du drar ihop nåt sånt kan det absolut tänkas att jag vill vara med nån gång!

Jag försöker följa det så ofta jag kan. Vill inte kalla mig proffs eller ens särskilt kunnig, men jag är genuint intresserad!

É de ok att man é mé även om man har Kent Andersson som idol:D

Jag är gärna på Micke!

Trevligt, trevligt.

Denna helgen är det race på Sachsenring som bara ligger 75 mil härifrån, en nätt dagstripp med andra ord. MotoGP kör nog där nästa år också...

Följer Moto GP slaviskt :yoparty
Dig har jag koll på! :tummenupp
Vet du on -Sebbe- har koll?

Last edited:
Trevligt, trevligt.

Denna helgen är det race på Sachsenring som bara ligger 75 mil härifrån, en nätt dagstripp med andra ord. MotoGP kör nog där nästa år också...

Dig har jag koll på! :tummenupp
Vet du on -Sebbe- har koll?

Sebbe och jag brukar träffas och titta på Moto GP tillsammans. Han har ju full koll på historiken också :)

jag kollade när jag hade Eurosport, men sedan tog com hem bort det från utbudet (som ingick) & vägrar betala för xx antal kanaler, bara för att få Eurosport.

men det e najs & titta på, drömma lite :D

Kollade MotoGP så länge det sändes på Eurosport. Därefter har jag bara tittat sporadiskt. Sett några enstaka tävlingar och följt resultaten via nätet.

Har inte varit beredd att skaffa en digitalbox då det i övrigt är mest skit även på betalkanalerna.

Jag var med en eller två gånger på O'Learys i Malmö och det var trevligt. Hade nog kunnat tänka mig att hänga på någon gång om något liknande arrangemang dras ihop här. Fast det vore trevligare om det fanns något annat ställe med bättre mat än O'Learys. Tröttnar rätt snabbt på deras utbud tyvärr, men det är väl det enda stället som har tillgång till Via Sat motor?

Kollade MotoGP så länge det sändes på Eurosport. Därefter har jag bara tittat sporadiskt. Sett några enstaka tävlingar och följt resultaten via nätet.

Har inte varit beredd att skaffa en digitalbox då det i övrigt är mest skit även på betalkanalerna.

Jag var med en eller två gånger på O'Learys i Malmö och det var trevligt. Hade nog kunnat tänka mig att hänga på någon gång om något liknande arrangemang dras ihop här. Fast det vore trevligare om det fanns något annat ställe med bättre mat än O'Learys. Tröttnar rätt snabbt på deras utbud tyvärr, men det är väl det enda stället som har tillgång till Via Sat motor?
Finns säkert andra som har Viasat Motor, var mest för att visa på vad man kan göra om viljan och intresset finns. Inte så kul att rodda om ingen dyker upp men som det ser ut nu finns det iallafall ett litet intresse. Scannar bara "marknaden" :tummenupp

Klart jag har koll!!!

Några MotoGp söndagar på O´Learys i höst skulle sitta fint och en tur till Sachenring också för den delen :). Har varit på Assen och det är en upplevelse att höra dem, inga 95 dB här inte :yoparty.

Finns säkert andra som har Viasat Motor, var mest för att visa på vad man kan göra om viljan och intresset finns. Inte så kul att rodda om ingen dyker upp men som det ser ut nu finns det iallafall ett litet intresse. Scannar bara "marknaden" :tummenupp

Fler och fler kommer nog att ansluta sig. Vad jag minns var det rätt gott om personer som slöt upp nere i Malmö de få tillfällena jag var med. Strongt av dig att dra igång något. :tummenupp

Back