MotoGP inget roligt längre!

valmers skrev:
Ganska bra; vi har kört två (2) rejs. Hur går det för McPinsam? Slutar han självmant eller ska man behöva införa pensionsålder?

Aprilian är en pinsam motorcykel, hur bra går det för Shakey?

Goodstuff skrev:
Colin Edwards II har den största munnen men han backar inte upp snacket något vidare än så länge.

Precis! Det är just det jag vill åt! Mycket snack och överdrivet skryt (gärna F1-Montoya-klass) och mycket personangrepp mot de andra förarna, så det blir lite spänning i depån!

Macho Woman skrev:
Eller i alla fall inte så kul som det skulle kunna vara. Jag är inte den som vill se folk knuffa av varann på banan, men aggressionerna Max och Vale emellan utanför banan var ju ett spektakel av rang. Och vad gör de nu?! Åker hand i hand efter rejset och står och ler bredvid varann i depån. Det var väl jäkligt onödigt! Eller är det bara jag som tycker det var bättre förr när de slogs bakom husvagnarna?

Du e rolig när det gnälls lite oss sporthojare emellan då e vi barnsliga men vuxna som slåss e ok?

Personligen inser jag inte glädjen att hata varandra. Är väl kul att dem kan köra hårt och "fult" mot varandra och sen ta varandra i hand.
Det är ju trots allt på lek.
Hur skulle det se ut om t.ex. två boxare skulle fortsätta banka skiten ur varandra efter matchen, det gäller att kunna lägga saker bakom sig.

Sen ska vi ju inte tala om vad jag anser om Montoya :arsele

Last edited:
Valmers är en klok man. Vi har nog båda telepatisk kontakt med en delfin eller något, för han skrev vad jag tänkte skrivit.

Liten del allvar, stor del skoj. Man blir glad av sådant. Prövat att inte ta er själva på så stort allvar någon gång?

Macho Woman skrev:
Valmers är en klok man. Vi har nog båda telepatisk kontakt med en delfin eller något, för han skrev vad jag tänkte skrivit.

Liten del allvar, stor del skoj. Man blir glad av sådant. Prövat att inte ta er själva på så stort allvar någon gång?
Och ändå kände jag inte din andliga närvaro nere på Estoril?

valmers skrev:
Och ändå kände jag inte din andliga närvaro nere på Estoril?
Vi kan nog ha dig som spåkärring, värker det i benet så blir det regndäck på

Egentligen håller jag med MachoWoman om att det hade varit skoj med lite slagsmål i depån o en ny john kocinski eller två (det var väl han som blev kickad från flera team för att han var så jävla dryg?) men å andra sidan så är det grymt kul att det faktiskt finns mer än en förare som kan vinna racen nu till skillnad från när t.ex. Mick Doohan härjade som värst. Såå tråkigt är det inte med MotoGP ändå :tungan

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026