MotoGP inget roligt längre!

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Eller i alla fall inte så kul som det skulle kunna vara. Jag är inte den som vill se folk knuffa av varann på banan, men aggressionerna Max och Vale emellan utanför banan var ju ett spektakel av rang. Och vad gör de nu?! Åker hand i hand efter rejset och står och ler bredvid varann i depån. Det var väl jäkligt onödigt! Eller är det bara jag som tycker det var bättre förr när de slogs bakom husvagnarna?

Bifogat

• naj.jpg
    naj.jpg
    71.6 KB · Visningar: 220
Det blir lika fjantigt som Rookie 600 eller 1000. Hur kul är det om alla är kompisar? Mer hat i depån!

Vi får väl hoppas på Colin Edwards. Han skriver ju sura kommentarer om alla på sin hemsida och kallar folk för fjollor till höger och vänster. Om vi har tur kanske han blir lite mer vågad i depån också, när han varit med ett tag.

Mattias skrev:
Det blir lika fjantigt som Rookie 600 eller 1000. Hur kul är det om alla är kompisar? Mer hat i depån!

125jr verkar fostra i rätt riktning ;-)

Macho Woman skrev:
Eller i alla fall inte så kul som det skulle kunna vara. Jag är inte den som vill se folk knuffa av varann på banan, men aggressionerna Max och Vale emellan utanför banan var ju ett spektakel av rang. Och vad gör de nu?! Åker hand i hand efter rejset och står och ler bredvid varann i depån. Det var väl jäkligt onödigt! Eller är det bara jag som tycker det var bättre förr när de slogs bakom husvagnarna?

Vänta bara till Max leder VM stort och han börjar med dryga kommentarer om at han nu vet precis hur Rossi känt sig i alla år på den bästa hojen. Då kommer det slå gnistor.....

Chris Ash skrev:
Vänta bara till Max leder VM stort och han börjar med dryga kommentarer om at han nu vet precis hur Rossi känt sig i alla år på den bästa hojen. Då kommer det slå gnistor.....

MAX,MAX.MAX,MAX,MAX,MAX,MAX,MAX,MAX,MAAAAAAAAAAAAAAAAAAXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Macho Woman skrev:

Den där bilden är säkert välarrangerad. Max är besatt av att slå Rossi. Tro inget annat.

Chris Ash skrev:
Då lär vi få vänta tills älven brinner.

Macho Woman skrev:
Vi får väl hoppas på Colin Edwards. Han skriver ju sura kommentarer om alla på sin hemsida och kallar folk för fjollor till höger och vänster. Om vi har tur kanske han blir lite mer vågad i depån också, när han varit med ett tag.

Bättre killen kör racing än snackar strunt på nätet... Alltför många gör ju redan det! Eller hur? :)

/JPS

Colin Edwards II har den största munnen men han backar inte upp snacket något vidare än så länge.

Chris Ash skrev:
Jaså? Mr Lowsider klarar sig rätt bra i år! Hur går det för Hayden?
Ganska bra; vi har kört två (2) rejs. Hur går det för McPinsam? Slutar han självmant eller ska man behöva införa pensionsålder?

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026