Motogp i göteborg!!!!!!

Hade vart skoj att komma, kul att någon orkar dra ihop detta och att suget verkar stort igen! Jag ska till mormor och käka middag men jag kanske hinner kika lite med er innan :)

/// blomman på falkemans konto

Kanske tittar förbi om jag lyckas kravla mig ur sängen efter kvällens "jättedrink"-party. :fyllisar
Kan ju faktiskt nästan name-dropa ett par förare och vilken hoj de kör!! så börjar ju bli riktigt insatt... :va

fan va grymt, jag kommer! :tummenupp

har frågat dom innan om dom kunnat tänka sig visa motogp/wsbk men fått nej så bra jobbat hur du nu gjorde :yoparty

Kul initiativ! Senast, var det uppslutningen då Nicky Gayden tog hem VM eller?

(Jag har ej varit där sedan dess i.a.f)

... så jag ska allt försöka pallra mig!

\m/

Lill-lappen.. Jag kommer att sätta dig så stenhårt nästa säsong..

0.1 ton Holtner på en literhoj mot 65kg invalid same på en 600.. Good luck ;-)

:)Jag skulle vilja önska dig lycka till, men får inte till det på ett ärligt sätt, är liksom en alldeles för hopplös uppgift du har föresatt dig här är jag rädd för.

vet ej om jag känner någon/några som skall dit, men helt klart intressant..

Typiskt att de e så fint väder! Måste ut och rasta min älsking, han har fått stå ensam i garaget hela veckan!
Hoppas ni får trevlig. I'll be there next time :)

Va lite för fint väder för att TITTA på hojåkning idag. Vet vi om detta fortsätter säsongen ut?

aja min hoj står i garaget så jag upskattade initiativet väldigt mycket iallafall, första motoGP racet jag sett live på hela sesongen tror jag :gnissla

kommer gärna fler gånger om det går att fixa :tummenupp

Det var nice idag på biljarden :tummenupp Det blir nog fler gånger, tyckte jag hörde något om att next stop @ the poolpalace blir när Portugals GP går av stapeln. (När nu det är..?)

Vore kul om folk kom på hoj... Ska försöka göra det själv :D Är vädret bra kan man ju alltid "avrunda med enrunda"... MOAHAHAaa :banana

Inget fixat inför imorgon?
Mer troligt att jag kommer nästa vecka dock om det löser sig då...

Tjena.
Jag pratade med ägaren till Lilla Rancho på Kaggeledstorget och frågade om han hade Viasat Motor och Eurosport2 på hans storskärm och det hade han. Oftast visas fotbollsmatcher på restaurangen, men han sa att om det inte är ngn viktig match där och vi är ett gäng så är det inga problem att sitta där och kolla på Moto GP alt WSBK. Om intresse finns alltså.
Nu är det ju inte mitt i centrum, men vi är ju några som bor i krokarna och andra kan ju självklart dyka upp också:)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!