Motogp i Göteborg 2010

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Hoj
Ingen
Hittade en tråd om att kolla på motogp på biljardpalatset från förra året, Motogp i Göteborg!

Nu vet jag inte hur bra det blev förra året, men vi är iaf 3st från KHR som är sugna på att kolla Motogp. (kanske blir fler från khr, men mer än kanske 2 är inte troligt..) Titta på MotoGP när säsongen börjar

Är det några härifrån som också är sugna på att kolla lite motogp? :) I biljardpaltset kanske om dom kan visa det. Hur gick det med det förra året?

Magnus S tror jag de va som hade kontakt me BP förra året och dom verkade ganska medgörliga. Så jag hoppas på MotoGp tittande på BP även i år.:tummenupp

yep, magnus var det som höll i trådarna. jag kommer garanterat någon eller några gånger!

jag kommer garanterat :tummenupp bara vi kan hålla tråden levande så jag inte glömmer bort det...

Har aldrig följt motogp innan men är redan i full gång med att skaffa viasat motor av denna anledning. Nån gång måste man ju börja right.:tummenupp

Klart sköj att samlas o kolla Motogp, har för mig KMK hade det för. Då det sändes på Eurosport dock.
Men blir detta av kommer jag säkert dyka upp några ggr.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage