MotoGP - Grand Prix Of Qatar

Fan vad jag är bra på att tippa :yoparty

Tycker det var ett bra race och perfekt start på säsongen.

grattis bra tippat:tummenupp

själv va jag inne på en honda trippel!!! håller med att d va ett bra race & att detta kan bli en riktigt kul säsong!

Kan någon facebookförbarma sig över mig?
Om man kör fejan/viasatmotorsverige så ska det väl räcka att trycka på Like för att kunna posta eller?

Jag har ingen edit-box, kan bara läsa. Gör jag fel eller?

japp så gjorde jag iallafall.

edit: kul att lorenzo gick upp och utmande när hondorna varit så överlägsna. annars var det inga överraskningar direkt. Kul att säsongen är igång :)

Riktigt bra rejs med många spännande "catfights" :tummenupp

Stoner är och förblir grym i mina ögon. Kul o se honom på Hondan!

Lorenzo

En bra inledning av sässongen!

Stoner blir som tippat farlig på hondan, ser stabilt ut!

Lorenzo gjorde ett riktigt bra race och kämpade hårt och förtjänade verkligen sin andra plats!

Skulle vilja se Spies lite högre upp, helst före Pedrosa...

Nu är vi igång!!:yoparty

Suttit och kollat alla sessions sen i Torsdags och jag är mer än nöjd över denna helgen!

Riktigt bra kört. Hade velat se Rossi högre upp på listan, men hade inte tippat på att han skulle nå pallplats. Men det kommer :tummenupp

11 dagar kvar tills Jerez nu :D

Hade förväntat mer av spies.. Men en dålig start sen gjorde han sitt bästa, tror inte att han kunnat komma på pallplats även om han varit med i starten. Hårig kamp med rossi, var dom ihop lr fick rossi sladd bara??

Det gick sjukt fort i toppen och Lorenzo gjorde det bra att dela på hondorna, han verkade lika glad som pedrosa var arg:) sjukt många hondor med i topp, typ 4 av 5 lr hur var det?

Men det blir nog en bra säsong, hoppas rossi får ordning på axeln å hojen vilket jag inte tvvlar på och att spies kommer med bättre vilket jag inte heller tvivlar på så vi får se ännu mer fight i toppen:tummenupp

Nu är vi igång!!:yoparty

YES, bra race!

Pedrosa nämnde problem med sin vänsterarm på förarintervjun, att det var det som fick honom att "tappa farten"...hoppas det inte är något skit som kommer förstöra för mycket för honom framöver.

Simoncelli kommer...:fakta

Kämpa på Rossi...

F-n vad man har längtat, äntligen :tummenupp

.......................................................................... Hårig kamp med rossi, var dom ihop lr fick rossi sladd bara??

.........................................
.........:tummenupp

Såg inte ut som de slog ihop. Rossi fick "bara" ett släpp. Fin räddning :tummenupp

STONER! I LOVE IT! :tummenupp

mycket möjligt att simonchellis cykel idag är en 4:e HRC produkt fast i andra färger! frågan är ju hur det blir med uppdateringar!!

Pedrosa var överlycklig på presskonferensen...

Ja verkligen, väldigt glad på prispallen också.. Tråkigt om hans vänsterarm ska förstöra för honom nu. Kan ju vara en dålig ursäkt för att han inte orkade hänga på Stoner.

Mycket kul race..

pa899907.jpg

pa899908.jpg

pa899909.jpg

pa899910.jpg

pa899911.jpg

pa899912.jpg

PA899913.jpg

pa899912.jpg

pa899913.jpg

196480_143140969087097_138819169519277_288943_3545759_n.jpg

Last edited:
mycket möjligt att simonchellis cykel idag är en 4:e HRC produkt fast i andra färger! frågan är ju hur det blir med uppdateringar!!

Enl dom engelska komentatorerna så skulle han ha samma material som repsol teamet. Det som skillde dom åt, som man kunde se med ögat var luftintaget fram som var delat på fabrikarna.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!