MotoGP Grand Prix of Catalunya, Spain

Efter fotbollskrossen mot Holland igår, kanske spanjorerna kan börja tvivla lite på sig själva ;) Ser bra ut för Rossi.

Kung Bradley ! :yoparty:yoparty

38smith,gpcatalunya_ds-_s1d5424_preview_big.jpg

Grymt varmt idag! Såg två krascher i moto3 gruppen men missade MMs krasch då det var en annan del av banan.

Jävlar vad mycket fans Rossi har, trotts att man är i Spanien har var o varannan person Rossi tröja/keps/flagga

Kul förPedro, hoppas hans underarm är frisk nu så det blir tight race mellan 4 förare.

1. Pedro
2. Mm
3. VR46!
4. JLo
T

Det verkar som att Rossi kvalade in på femte plats i sista sekunden. När jag såg kvalet så låg han 10:a med fyra andrs Yammor före sig. Konstigt, fast kul!

Satan vad det regnar och åskar i barcelona nu, låter som en pistolduell äger rum precis jämte en på hotelrummet hela tiden för tillfället, bland det värsta jag hört, lätt å sova, not:3freak med största sannolikhet, wet race idag:)

Grymt varmt idag! Såg två krascher i moto3 gruppen men missade MMs krasch då det var en annan del av banan.

Jävlar vad mycket fans Rossi har, trotts att man är i Spanien har var o varannan person Rossi tröja/keps/flagga

Vi satt precis vid kurvan där torpeden baustista åkte på en high side, den landningen var,,,, hård:gnissla

Satan vad det regnar och åskar i barcelona nu, låter som en pistolduell äger rum precis jämte en på hotelrummet hela tiden för tillfället, bland det värsta jag hört, lätt å sova, not:3freak med största sannolikhet, wet race idag:)

Jag vaknade av samma oväder. Kom ner sent igår kväll men nu ska jag strax,bege mig,ut till banan. Fy satan vad kul det ska bli. Har följt serien i fyra år nu och äntligen ska jag se ett race live :D.

Det,blir nog till att köpa en rossi-flagga som jag kan hänga på kontoret när jag kommer hem :).

Rossi i gruset!
Lite oroligt när hans vänsterben nästan böjdes bakom ryggen.

Hm! Bevittnade jag nyss historiens händelselösaste supportrejs ?

Njae, efter förstaplatsen var det väl häftigt så det förslog? Hur många omkörningar gjorde egentligen Fenati efter att ha blivit passerad pä rakan? Hur gramse var Ajo efter att hans Husqvarna tydligen ballade ur på finalvarvet? Tyckte nog att rejset var hyfsat. Men åt förstaplatsen fanns det inte mycket att göra denna dag :)

Nu Moto2. Hyvää Mika! :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...