MotoGP finalen 2009 - Valencia - live

Jag vet iallafall att jag inte är så jävla klantig att jag vurpar på ett uppvärmingsvarv.. Så en av världens bästa mc-förare borde ju också kunna hålla sig på hjulen. Stoner är en smurf som någon kastat in i tvättmaskinen, kört på hög värme med klorin. Det är därför han är så liten och blek...

vad tror du han skulle kalla dig då om han såg dig:D:D:D:D

Jag vet iallafall att jag inte är så jävla klantig att jag vurpar på ett uppvärmingsvarv.. Så en av världens bästa mc-förare borde ju också kunna hålla sig på hjulen. Stoner är en smurf som någon kastat in i tvättmaskinen, kört på hög värme med klorin. Det är därför han är så liten och blek...

Mvhahahaha. :D

Rossi satte ju en hel hoj med förare i sidan på Gibernau,

:7peta

Du tog själv upp Gibernau inte jag.

På mina bilder ser jag att Rossi tar en lucka som Sethe öppnat upp och plötsligt styr Sethe in igen och tuchar Rossi.

Hur kan Du få det till att Rossi sätter en hel hoj i sidan på Gibernau :va

:7peta

Du tog själv upp Gibernau inte jag.

På mina bilder ser jag att Rossi tar en lucka som Sethe öppnat upp och plötsligt styr Sethe in igen och tuchar Rossi.

Hur kan Du få det till att Rossi sätter en hel hoj i sidan på Gibernau :va
Jag ger mig. Biaggi var dum. Sete körde in i Rossi.

ceasar och sege kommer att få ett jobbigt 2010 ... :D

Jag ger mig. Biaggi var dum. Sete körde in i Rossi.

Alltså, det har ju varit flera såna incidenter där förare inte alls verkar ha tänkt på att killen bakom förmodligen kommer att försöka passera. Doohan vs. Criville på Eastern Creek, Harada vs. Capirossi i sydamerika somewhere och Gibernau vs. Rossi på Jerez. Ett himla slarv är vad det är!

...Max fula körning på Suzuka...
Starkt att i den hastigheten ha närvaro att med armbågen markera gränsen för den zon inom vilken man inte vill ha en annan förare.

Catalunya 2006 :fakta

”Gibernau's teammate Capirossi moved left around traffic across Gibernaus faster line (198 km/h at the point of the accident, according to the datalogger) and collected his front brake lever, locking Gibernaus front wheel and flipping his bike over. It only narrowly missed landing on the unconscious Gibernau. In the resulting group crash, 6 riders went into the gravel, 5 bikes were wrecked, 3 riders were taken to hospital, and race organisers stopped the race.”

http://www.motorsportmad.com/view/4170/

Last edited:
Starkt att i den hastigheten ha närvaro att med armbågen markera gränsen för den zon inom vilken man inte vill ha en annan förare.

Catalunya 2006 :fakta

”Gibernau's teammate Capirossi moved left around traffic across Gibernaus faster line (198 km/h at the point of the accident, according to the datalogger) and collected his front brake lever, locking Gibernaus front wheel and flipping his bike over. It only narrowly missed landing on the unconscious Gibernau. In the resulting group crash, 6 riders went into the gravel, 5 bikes were wrecked, 3 riders were taken to hospital, and race organisers stopped the race.”

http://www.motorsportmad.com/view/4170/

Fast så värst unconscious ser ju inte Gibernau ut. Han håller ju ihop händerna som bara en professionell kraschare kan hela vägen ut i kattsanden.

Fast så värst unconscious ser ju inte Gibernau ut. Han håller ju ihop händerna som bara en professionell kraschare kan hela vägen ut i kattsanden.
Framför allt ställer han sig upp. Unconscious eller ej (det är Melandri som inte rör sig) så är det oklokt att köra emot varandras styrändar. Bäst att hålla övriga på behörigt avstånd.

:kulspruta

Bifogat

• 800px-Gibernau_wreck.jpg
    800px-Gibernau_wreck.jpg
    148.7 KB · Visningar: 81
  • 18.jpg
    18.jpg
    20 KB · Visningar: 68
  • xin_1506031916509162231555.jpg
    xin_1506031916509162231555.jpg
    68.3 KB · Visningar: 95
Ju mer jag ser reprisen destå mindre förstår jag Din upprördhet..

Stoner håller ju redan efter ca: 100m på WU långt till höger och han tittar flera gånger bakåt för att säkerställa att han inte är ivägen..

Precis! Som han brukar göra........enligt mej. Men jag gillar ju Stenis förstås :)

Det gjorde de men lade band på sig ganska snabbt...........................

Japaner du vet. Dom e vana att lägga band på sej.

Last edited:
Vad e problemet med Valencia?

Rossi klagade under träningarna o kvalet att han inte får upp temp..

Samma med Spies som var orolig inför race att komma allt för långt bak i fältet också nu Stoner ..

Vädret var väl ändå rätt fint fast blåsigt och runt 20 grader varmt i luften :va
Kan lova dig att det inte var speciellt varmt, det var halv storm och vinden kylde ner allt och alla rätt rejält. :fakta

Tycker det är superklantigt av Stoner att krascha på WUP lap men att kalla en strategi för divatakter... :va
Jisses... man får väl göra som man vill sålänge man håller sig inom regelverket? Varför skulle Stoner överhuvudtaget bry sig om vad de andra i fältet tycker och än mindre om vad några här på SH tycker. Fuck them all eller nåt. :D

Särskilt hans bredställ o i övrigt stenhårda körning e ju lite blek :D
T.o.m. Rossi (Som jag antar e idolen) tyckte ju Stenis ställ var fina på Phillip Island. "Like the good old days", tyckte Valentino :tummenupp

Kan lova dig att det inte var speciellt varmt, det var halv storm och vinden kylde ner allt och alla rätt rejält. :fakta

Tycker det är superklantigt av Stoner att krascha på WUP lap men att kalla en strategi för divatakter... :va
Jisses... man får väl göra som man vill sålänge man håller sig inom regelverket? Varför skulle Stoner överhuvudtaget bry sig om vad de andra i fältet tycker och än mindre om vad några här på SH tycker. Fuck them all eller nåt. :D

Precis.

Jag förstår inte heller varför man e så engagerad i vad nån gör på varm-upen :va

Så länge han kör så trevligt m finfina uppställ på racen så tycker jag inte det spelar så stor roll vad han gör på varm-upen.

Möjligen att han skulle låta bli att försöka sladda där åxå :D

Last edited:

Antar att det är snarare något med hans bleka hy och kanske hans frisyr som stör eller något annat visentligt.:rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti