MotoGP finalen 2009 - Valencia - live

Idag har Viasat Motor en rätt trevlig tablå. :D

Förövrigt tycker jag att Viasat får med beröm godkänt, för sin första säsong som MotoGP bevakare.

Roligt med dom klassiska loppen på torsdagar...samt att man har chansen att se repris på repris på repris...om man skulle missa livesändningen eller bara vill kolla igen.

Visst...kommentatorerna lämnar väl en del övrigt att önska...men det skulle nog kännas lite konstigt om dom blev utbytta. Dom har hängt med ett tag nu. :tomten

//M

Förövrigt tycker jag att Viasat får med beröm godkänt, för sin första säsong som MotoGP bevakare.

//M

Håller med dig ..

Jag har haft förmånen att se gratis under oktober och framförallt skönt att slippa all reklam, fast saknar nån på plats i depå! När jag kör live stream e d alltid direkt rapporter från förare/team vilket e synd att svenska viasat inte har ännu kanske man ska lägga till !!

Roligt med dom klassiska loppen på torsdagar...samt att man har chansen att se repris på repris på repris...om man skulle missa livesändningen eller bara vill kolla igen.

Visst...kommentatorerna lämnar väl en del övrigt att önska...men det skulle nog kännas lite konstigt om dom blev utbytta. Dom har hängt med ett tag nu. :tomten

//M
Håller med dig, jag har inte ångrat mitt val av Viasat Motor (är man dessutom intresserad av både hockey och fotboll så...)
Dock så MÅSTE kommentatorerna göra nåt åt sig själv. Så jävla dålig koll får man inte ha. fan, min söta, rara, underbara sambo har mer koll och hon hänger inte på SH en timme i veckan.

Övrigt:
Rätt trevligt om ens plats blivit dragen i den här lottningen:

Double Pass for MotoGP Grid
Sales Channel _ Tribuna _ Sector _ Fila _ Butaca _ Barcode
El Corte Inglés _ Tribuna Roja Inferior _ Sector 29 _ 6 _ 9 _ 603305002381108
http://www.circuitvalencia.com/en__ver_noticia.html?cnt_id=28491

...fast saknar nån på plats i depå! När jag kör live stream e d alltid direkt rapporter från förare/team vilket e synd att svenska viasat inte har ännu kanske man ska lägga till !!
Usch vilket tråkigt jobb det vore. Åka runt världen och springa i MotoGP-depån :D

Men jag tror annonsen kommer att se ut så här:
Är du en blond söt tjej mellan 20 och 22 år med stora :tuttar som kan prata engelska hjälpligt? Sugen på att resa jorden runt och intervjua miljonärer och kändisar? Då har vi jobbet för dig!
P.s Kortväxta har förtur d.s

Usch vilket tråkigt jobb det vore. Åka runt världen och springa i MotoGP-depån :D[/I]

Give it to MEEE!!!!!! :)

För kortväxt är jag, så ingen behöver känna sig hotad. Fast med mina 160 cm är jag kanske något längre än Peddot. :tungan

Dock stupar jag på övriga kriterier..!! :gnissla Damn!!

Men jag tror annonsen kommer att se ut så här:

Är du en blond söt tjej mellan 20 och 22 år med stora :tuttar som kan prata engelska hjälpligt? Sugen på att resa jorden runt och intervjua miljonärer och kändisar? Då har vi jobbet för dig!
P.s Kortväxta har förtur d.s

Kanske en linda !

Så söt att hon skulle göra succe worldwide :rolleyes:

För att tillfredställa alla smaker så ge en svenska kurs till den här mannen ..

Bifogat

• sepang2_biaggi.jpg
    sepang2_biaggi.jpg
    32.1 KB · Visningar: 34
  • linda.jpg
    linda.jpg
    4 KB · Visningar: 601
Last edited:
Give it to MEEE!!!!!! :)
För kortväxt är jag, så ingen behöver känna sig hotad. Fast med mina 160 cm är jag kanske något längre än Peddot. :tungan
Dock stupar jag på övriga kriterier..!! :gnissla Damn!!
Lite Botox i nyllet så tror de att du är 22.
En sväng i "Plastikkirurgerna" i TV4+ och du har fått en schysst hylla gratis.

Lycka till :D
För att tillfredställa alla smaker så ge en svenska kurs till den här mannen ..
Honom lär vi aldrig få se i en MotoGP-depå igen, inte som förare iaf ;)

Sitter pa vandrahemmet och surfar lite. Schemat fran banans hemsida ser ut sa har. Vad ar MotoX2?

Friday, 6 November
09:00 - 09:30 BMW Safety Car Laps
09:00 - 10:15 Pit Lane Walk
12:40 - 13:40 125cc Free Practice 1
13:55 - 14:55 MotoGP Free Practice 1
15:10 - 16:10 250cc Free Practice 1
16:20 - 16:50 Cuna de Campeones Bancaja Qualifying Practice 1
17:00 - 17:30 Media BMW Safety Bike Laps
17:40 - 18:10 BMW M Laps
Saturday, 7 November
09:00 - 09:40 125cc Free Practice 2
09:55 - 10:55 MotoGP Free Practice 2
11:10 - 12:10 250cc Free Practice 2
12:15 - 12:45 MotoX2
12:15 - 12:45 VIP Village Pit Lane Walk
13:00 - 13:40 125cc Qualifying Practice
13:55 - 14:55 MotoGP Qualifying Practice
15:10 - 15:55 250cc Qualifying Practice
16:10 - 16:40 MotoX2
16:55 - 17:25 Cuna de Campeones Bancaja Qualifying Practice 2
17:45 - 18:15 BMW M Laps
Sunday, 8 November
08:40 - 09:00 125cc Warm Up
09:10 - 09:30 250cc Warm Up
09:40 - 10:00 MotoGP Warm Up
10:05 - 10:35 MotoX2
10:05 - 10:35 VIP Village Pit Lane Walk
11:00 125cc Race (24 laps)
12:15 250cc Race (27 laps)
14:00 MotoGP Race (30 laps)
15:10 Photo Opportunity: 2009 World Champions (Starting Grid)
15:40 Cuna de Campeones Bancaja Race (8 laps)

Ska vi ses dar kl 20?
Tänk på att det bara finns alkoholfri öl inne på området, vill man ha en bira får man gå utanför grinden mot tågstationen, där har dom ett gigantiskt öltält å andra sidan.

:yoparty

Slog lite på nätet ang flyget till valencia den här aktuella helgen och blev förvånad att jag lyckas inte få ett bättre pris än 6500 fram o tillbaka!

Ni som ska ner, hur billigt KAN man få till flygresan igentligen?

Alicante + tåg är ekonomialternativet från Stockholm.

Slog lite på nätet ang flyget till valencia den här aktuella helgen och blev förvånad att jag lyckas inte få ett bättre pris än 6500 fram o tillbaka!

Ni som ska ner, hur billigt KAN man få till flygresan igentligen?

Runt 3000 kan du få ToR för, om du accepterar ett byte på vägen. Eller göra som gthyni tipsar om ovan.

Tänk på att det bara finns alkoholfri öl inne på området, vill man ha en bira får man gå utanför grinden mot tågstationen, där har dom ett gigantiskt öltält å andra sidan.

:yoparty

Faaan Micke, att du alltid ska ha ratt, trodde du drev med mig. Varfor saljer dom inte riktig ol for? Ar det EU-regler? Jaja, minskar ju antalet pit-stop i alla fall sa man far se mer race. Idag fick jag se Rossi bromsa pa sig mitt framfor fotterna pa mig.

Faaan Micke, att du alltid ska ha ratt, trodde du drev med mig. Varfor saljer dom inte riktig ol for? Ar det EU-regler? Jaja, minskar ju antalet pit-stop i alla fall sa man far se mer race. Idag fick jag se Rossi bromsa pa sig mitt framfor fotterna pa mig.
På Assen kan man simma runt i pilsner, troligen blir det stökigt nog ändå i Valencia, jag var där 2007 och såg Rossi trilla omkull.

Åk in till Cheste (byn) och kolla på stöket där :yoparty

Det står en extrahoj i Aoyama´s depåbox. Det är första gången i år som han har 2st hojar.

56st ansökningar om wildcard var det till detta 250GP racet. Har inte fått besked varför inte Italienaren som fick ett inte kör där för. William Dunlop har klarat att kvala in nu på andra passet iaf.

Wildcardet som imponerat är iaf Europa och 2-faldige IDM Mästaren Marcel Schrotter i 125GP. Första passet var han snabbast fram tills det var 4 minuter kvar men slutade sen som 3:dje snabbaste på sin Honda.

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad