Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Inget att hetsa upp sig över efter första kvalet. Möjligen att Hopkins visar framfötterna. Kanske angelägen att få en annan arbetsgivare?
Är Biaggis 341,8 snabbast någonsin på en roadracing-mc?
McFille skrev:...Hopkins är killen de behöver för att nå ända fram...
Nä, kanske inte...McFille skrev:Suzuki kan, och kommer att komma upp i toppen, kanske inte vinna hela mästerskapet
McFille skrev:Bah! Va inte ett sånt neggo! Suzuki kan, och kommer att komma upp i toppen, kanske inte vinna hela mästerskapet (inom närmsta tid), men så länge de är uppe och slåss om pallplatser är iaf. JAG glad...![]()
McFille skrev:Har jag favoriter så har jag, och de stöttar jag i vått och torr. Och då jag både gillar Suzuki och Hopkins så blir jag såklart glad när det går bra för dem...
McFille skrev:Är det fel att gilla underdogs? Har jag favoriter så har jag, och de stöttar jag i vått och torr. Och då jag både gillar Suzuki och Hopkins så blir jag såklart glad när det går bra för dem...
Du vet att man inte MÅSTE hålla på VM-ledarna...det ÄR ok att hålla på andra team/förare också...![]()
McFille skrev:Ja, jag håller på mina favoriter helt frivilligt, är det så svårt att förstå?
McFille skrev:edit. Kommer från rätt käft, NINJAboy...![]()
Ninjaboy skrev:Bara Honda och Yamaha är ju jämbördiga. Suzuki, Ducati och Kawa hänger ju inte med. Får inte bli som F1.
KalleNorton skrev:är det inte ducati och honda som har dom bästa hojarna?
Brutet nyckelben, kraschade vid crosskörning.Jason skrev:Vart är han? Jag har inte hängt med senaste racen...
//Jason
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra