MotoGP Donington

Ravetrancer skrev:
Biaggi är en loser, han kan köra jämnt , snabbt o bra, men han verkar sakna det där lilla extra, det e ju det som är det väsentliga, att ha det där lilla extra för att man skall kunna vinna....

Det måste vara sant som du skriver. Och att hela fältet bakom Rossi och Gibernau är "loosers". Bayliss, Capirossi, Melandri, Edwards, Barros, Nakano, Tamada. Vilka patetiska figurer. Förstår de inte att det bara är att bita ihop och ge det där lilla extra? Får jag föreslå att du sätter dig i förbindelse med Dorna och erbjuder dina tjänster till Ducati Marlboro Team, Camel Honda, Repsol Honda Team och övriga vars förare så väl behöver den insikt som du välsingnats med. Lycka till! :tummenupp

Nyteknik skrev:
Det måste vara sant som du skriver. Och att hela fältet bakom Rossi och Gibernau är "loosers". Bayliss, Capirossi, Melandri, Edwards, Barros, Nakano, Tamada. Vilka patetiska figurer. Förstår de inte att det bara är att bita ihop och ge det där lilla extra? Får jag föreslå att du sätter dig i förbindelse med Dorna och erbjuder dina tjänster till Ducati Marlboro Team, Camel Honda, Repsol Honda Team och övriga vars förare så väl behöver den insikt som du välsingnats med. Lycka till! :tummenupp
jobbar bara med Yamaha och dom verkare sköta det bra än så lämge......
Biaggi suger , just face it, dom andra bakom kämpar, Biaggi gör det inte.

Tittade just på faster, snygg armbåge biaggi ger Russi ut i gräset, eller hur????

Ravetrancer skrev:

Tittade just på faster, snygg armbåge biaggi ger Russi ut i gräset, eller hur????

Men Yamaha har ju bara en av fyra förare i toppen! De andra tre måste ha drabbats av samma oförmåga att bita ihop som Biaggi. De fordrar din vägledning.

Biaggis armbåge satt klockrent. Rossi hade inte där att göra och den som ger sig in i leken...

Ravetrancer skrev:

Yeah right. Checa, Melandri och Abe behöver nog ta i lite mer eftersom hojen de sitter på bevisligen går utmärkt att vinna med.

Ravetrancer skrev:

Hur ser du om han kämpar? Bara för att det går brett, sladdar och ser yvigt ut behöver det inte gå fortare elelr innebära mer kämpaglöd. Biaggi kör extremt snålt och snyggt utan stora gester vilket säkert kan misstas för bristande arbetsinsats.
Armbågen på Suzuka är en incident för två år sedan, som dessutom inte renderade någon bestraffning från tävlingsledningen.

Ääh, Biaggi är ju en sjukt bra förare. Att påstå något annat är ju löjligt. Men han känns lite slätstruken å tam. Det ska vara lite do or die men endå hålla sig på hjulen. :hihi

Ju därför Mccoy e så känd. Han är ingen vinnare men jävligt rolig att titta på.

\Masonit

Nyteknik skrev:
Ingen vinnare? :3freak

McCoy har vunnit flera race och var på god väg att ta titeln 2000.

Med det menade jag vinnare som Rossi, Biaggi osv. Han har vunnit totalt 3 race i Motogp.

År 2000 var han 100 p efter vinnaren Kenny Roberts. På god väg är ju till att ta i.

\Masonit

Nyteknik skrev:
Jag gottar mig åt att Hayden har 83 poäng efter 9 race. 59 poäng efter Biaggi och 9 poäng i snitt per race för HRC:s "framtidshopp". :hihi
Denna säsong är Biaggis sista chans att vinna, och han misslyckas givetvis, som den loser han är. Exit Biaggi, tack för dina minnesvärda insatser......inte.

Nicky är 22 år, och har plockats upp i världens mest framstående RR-team. Pressen är hård, och resultaten har varit blandade. På senare tid har Nicky visat att han definitivt har vad som krävs. Jag ser fram emot när HRC tävlar med Hayden och Vermulen som teamkollegor, samtidigt som Biaggi sitter och är bitter i depån, tröstad endast av sin hemlige pojkvän.

valmers skrev:
Jag ser fram emot när HRC tävlar med Hayden och Vermulen som teamkollegor, samtidigt som Biaggi sitter och är bitter i depån, tröstad endast av sin hemlige pojkvän.

Önskar dig maximalt mys vid det magiska tillfället och bifogar bilder av fler söta amerikanska pojkar som du kan sätta på insidan av ditt "locker" på gymet.

Bifogat

• filicez.jpg
    filicez.jpg
    139.8 KB · Visningar: 35
  • rlh.jpg
    rlh.jpg
    115.3 KB · Visningar: 31
  • runaway.jpg
    runaway.jpg
    118.6 KB · Visningar: 38
Nyteknik skrev:
Önskar dig maximalt mys vid det magiska tillfället och bifogar bilder av fler söta amerikanska pojkar som du kan sätta på insidan av ditt "locker" på gymet.
Tack. Så här kommer The Almost Bald Roman Emperor se ut när han äntligen får sparken:

Bifogat

• biaggi3.jpg
    biaggi3.jpg
    7.5 KB · Visningar: 8
valmers skrev:
...samtidigt som Biaggi sitter och är bitter i depån, tröstad endast av sin hemlige pojkvän.
:D

Du är en mycket, mycket sjuk man, valmers :lol

valmers skrev:
Tack. Så här kommer The Almost Bald Roman Emperor se ut när han äntligen får sparken:

Hur menar du nu? Han ser väl *alltid* så där bitter ut?

Eller som någon skrev förut: "en fis på tvären" :hihi

/J

RG500-Johannes skrev:
Hur menar du nu? Han ser väl *alltid* så där bitter ut?

Eller som någon skrev förut: "en fis på tvären" :hihi

/J
Hallå där, fossingen blödde faktiskt. :fakta Allvarliga saker. Teamchefen fick blåsa på fossingen, och först sedan Max fått en mjukglass och nya rosa solbrillor slutade han hulka.

valmers skrev:
sedan Max fått en mjukglass och nya rosa solbrillor slutade han hulka.

Det lär ha varit sånt där mångfärgat strössel på mjukglassen också, riktigt gay.

Intressant i filmen Faster, mannen är ju egentligen inte speciellt omtyckt av någon verkar det som. Jag *undrar* vad det beror på...?

Och när jag ändå ballat ur och bytt ämne till filmen Faster: Varför var McCoy i absolut fokus? Ok, han kör kul osv, men jag hade mycket hellre sett mer intervjuer med italienarna som ju dominerar. Doohan hade gärna fått gagga lite mer också...

Jaja, mina $0,02

/J

RG500-Johannes skrev:
Intressant i filmen Faster, mannen är ju egentligen inte speciellt omtyckt av någon verkar det som. Jag *undrar* vad det beror på...?
Han och fjant-Roberts är troligen bästa polare.

valmers skrev:

Klart att italiens bästa Hondaförare och tvåa i sammandraget får sparken. Frågan är om han inte kommer att tilldelas böter för bristfällig talang och okommersiellt leende.

Back