MotoGP Donington

Trist bana tycker Jag. trång och kort. Rossi är kung och det gynnade nog honom och de andra M1:orna att det inte finns någon igentlig start/målraka att toppa.

äåÄr det någon som vet om de kör med samma drevningar på alla banore eller om de skiftar efter behov? kanske blir svårt att vänja om sig vid hojen då...

Nyteknik skrev:
Ha ha! Vilken planet bor du på?

:va :3freak :lol

du har rätt det var dumt att fråga. och de kör ju över 300 snäppet på hela rakan med inbyggd chican och sedan vidare i 150-200 genom de öppna nålsögonen.

trevlig kille han den där Nykolik

[edit] 30 varv... :va

Teo skrev:
du har rätt det var dumt att fråga. och de kör ju över 300 snäppet på hela rakan med inbyggd chican och sedan vidare i 150-200 genom de öppna nålsögonen.

trevlig kille han den där Nykolik

[edit] 30 varv... :va

Donington är känd för att vara omtyckt av både förare och publik. Sachsenring är trång. Kanske var det den du tänkte på?

Om man byter drev mellan olika banor i MotoGP var en lustig fråga, tyckte jag. Det gör till och med jag på min sketna -94 i den svenska B-serien.

Nyteknik skrev:
Donington är känd för att vara omtyckt av både förare och publik. Sachsenring är trång. Kanske var det den du tänkte på?.

Vad förarna tyckte vet Jag inte, förutom de som flög av... Det var väl Donington de körde på i går?, och Jag har kollat på roligare banor. Men det är kul när inte topfarten på hojarna avgör lika mycket utan kurvteknik samt halt av is i magen.

Nyteknik skrev:
Om man byter drev mellan olika banor i MotoGP var en lustig fråga, tyckte jag. Det gör till och med jag på min sketna -94 i den svenska B-serien.

Det visste Jag inte, det finns så mycket regler i de där sammanhangen att de knappt får bestämma kallingar själva.

Teo skrev:
Det visste Jag inte, det finns så mycket regler i de där sammanhangen att de knappt får bestämma kallingar själva.

Naa, det där är i de trista standardklasserna, riktiga racers har få och enkla regler. Max antal cc och cylindrar, sen är resten mer eller mindre fritt..

först trodde jag att jag ogillade Biaggi för att han körde honda, då tänkte jag fan Rejvis du e körd, du som alla andra som gillar låtar om dom sjungs av snygga brudar. Men jag kopm då på att så är det ju inte, jag gillar ju Hayden, och tycker även att Sete är en riktigt bra förare.....och Rossi, ja han e ju KUNG:)

...och Biaggi, ja han bara suger:) hahahaha

Ravetrancer skrev:
först trodde jag att jag ogillade Biaggi för att han körde honda, då tänkte jag fan Rejvis du e körd, du som alla andra som gillar låtar om dom sjungs av snygga brudar. Men jag kopm då på att så är det ju inte, jag gillar ju Hayden, och tycker även att Sete är en riktigt bra förare.....och Rossi, ja han e ju KUNG:)

...och Biaggi, ja han bara suger:) hahahaha

Skriver du med chiffer?

:confused:

jag tror han menar att han ogillar biaggi för att han är ful, medan han gillar rossi, gibernau och hayden eftersom de är snygga.. :7peta

Så ni jagar upp er om hur bra vissa förare är... Det här är ganska typiskt beténde, gör man ett fel så är man kass. Tex den där Rossi, han suger fet, han åker ju bara av banan hela tiden. Sete samma sak där, riktigt risig, kan inte ens hålla sig på två hjul. Biaggi kan iaf hålla sig på hjulen, men han hamnar sist, växellåda lr inte, han ska vinna ändå för annars är han inget. Sen har vi den här Hayden som inte kommer på pallen utan att Rossi eller Sete åker av. Riktigt risig är han. Däremot finns det en ball kille, McCoy, han kör med sladd, men tyvärr fick han inte va me längre, lixom hallå va tänker dom med i GP!? Han va ju skitball å så.

:7peta
Ta en titt på totalen istället

Ravetrancer skrev:
vad han gjorde igår skiter jag i fullständigt.
Vanligtvis så tycker jag att han är en tråkig förare som inte verkar vilja komma ikapp när han blir omkörd av sete eller rossi som exempel.
Han är fan inget vinnarmaterial helt enkelt, andra förare pressar gränserna ofta, Biaggi gör det knappt nånsin.....det e det som gör han sunkig!!!!

Om Biaggi kan ligga tvåa i VM efter 9 körda tävlingar utan att ta i, då borde han vara rätt bra.....tänk om han skulle "pressa gränserna lite" :hihi

Chris Ash skrev:
Om Biaggi kan ligga tvåa i VM efter 9 körda tävlingar utan att ta i, då borde han vara rätt bra.....tänk om han skulle "pressa gränserna lite" :hihi
Tvåa lär han förbli. Hela livet.

Grejjen med er är att ni är mycket, mycket känslosamma och mycket, mycket sjuka. Sök hjälp, för fan :arsele :lol

Bingo skrev:
Grejjen med er är att ni är mycket, mycket känslosamma och mycket, mycket sjuka. Sök hjälp, för fan :arsele :lol
Inte idag, jag går omkring och myser och gottar mig åt Biaggis bakskjutna placering. Stackars lilla Max. :hihi

valmers skrev:
Inte idag, jag går omkring och myser och gottar mig åt Biaggis bakskjutna placering. Stackars lilla Max. :hihi

Jag gottar mig åt att Hayden har 83 poäng efter 9 race. 59 poäng efter Biaggi och 9 poäng i snitt per race för HRC:s "framtidshopp". :hihi

Biaggi är en loser, han kan köra jämnt , snabbt o bra, men han verkar sakna det där lilla extra, det e ju det som är det väsentliga, att ha det där lilla extra för att man skall kunna vinna....

Biaggi, No2 resten av livet hahahah

Back