Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
selin skrev:2277025Nån mer än jag som reagerade på att det lät som om publiken buade ut Pedrosa på podiet? Han såg förövrigt lika glad ut som vanligt.
Lord Adrian skrev:2277211Nåt buande hörde jag aldrig, men det måste vara lite surt att stå överst på pallen och höra publiken hylla tvåan...Han har väl nästintill social fobi, lillen, är visst väldigt blyg och får verkligen kämpa med presskonferenser o dyl. Förhoppningsvis vänjer han sig vid mediecirkusen så småningom.![]()
selin skrev:2277251Han verkar ungefär lika glad när han vunnit ett race, som när jag inser att jag låst mig ute.
Hayden gör sin sista särsong för Repsol????? Hur många pommes frites har trillat från din tallrik då???Nyteknik skrev:2274806
Någon mer än jag som tror att Stoner kör i Haydens skrud nästa år och att Hayden gör sin sista säsong hos Repsol/Honda?
.
Lord Adrian skrev:2277268Eller som under ett rejält tandläkarbesök....Måste vara jobbigt för grabben.
maskinchefen skrev:2277127Är det bara jag som ser de nya ärkerivalerna komma. Först Schwantz-Rainey, sedan Rossi-Biaggi, och om två år Pedrosa-Stoner. Dessa unga herrar passar ju precis i mallen! Stoner som Schwantz/Rossi (kör mer med hjärtat och talang än hjärnan) och Pedrosa som Rainey/Biaggi (tråkmånsar som är van att vinna och surar om, de inte gör det samt mer hjärna än hjärta i körningen).
Den som lever får veta!
Hayden har inte kontrakt med HRC för nästa år. OM han får det elelr inte återstår att se. Att Hondas ser Pedrosa som sin guldklimp är ju inga nyheter för någon som följt mer än MotoGP, fast om det innebär att Hayden inte får fortsatt förtroende vet jag inte.Honda forever skrev:2277269Hayden gör sin sista särsong för Repsol????? Hur många pommes frites har trillat från din tallrik då???
Hoppas för din egen skull att du skämtade, annars blir man ju orolig för din mentala hälsa
Bara för att han inte skuttar, visar sitt stomatolleende betyder det ju inte att han inte är glad. Läs interjvun med honom i förra Motorcycle Racer så får du lite insikt i hur han fungerar.maskinchefen skrev:2277127Är det bara jag som ser de nya ärkerivalerna komma. Först Schwantz-Rainey, sedan Rossi-Biaggi, och om två år Pedrosa-Stoner. Dessa unga herrar passar ju precis i mallen! Stoner som Schwantz/Rossi (kör mer med hjärtat och talang än hjärnan) och Pedrosa som Rainey/Biaggi (tråkmånsar som är van att vinna och surar om, de inte gör det samt mer hjärna än hjärta i körningen).
Den som lever får veta!
Gustav O skrev:2277698Bara för att han inte skuttar, visar sitt stomatolleende betyder det ju inte att han inte är glad. Läs interjvun med honom i förra Motorcycle Racer så får du lite insikt i hur han fungerar.
Haha, hur orkar man bry sig ens om sånt? Pedrosa visade helt klart återigen prov på sin enorma kapacitetMasonit skrev:2277742Nja att le lite när man är glad torde ju vara ett naturligt beteende. Hans "very happy" i intevjun lyser inte igenom direkt.
\Masonit
Gustav O skrev:2277694Hayden har inte kontrakt med HRC för nästa år. OM han får det elelr inte återstår att se. Att Hondas ser Pedrosa som sin guldklimp är ju inga nyheter för någon som följt mer än MotoGP, fast om det innebär att Hayden inte får fortsatt förtroende vet jag inte.
Det var ju också ett sätt att uttrycka sig på om någon som leder VM-tabellen....oFFkeFF skrev:2277805..Hayden...Dessutom gör han inte alltför kassa resultat i år.
samuel w skrev:2277796Haha, hur orkar man bry sig ens om sånt? Pedrosa visade helt klart återigen prov på sin enorma kapacitet![]()
Eldstorm skrev:2277817Det var ju också ett sätt att uttrycka sig på om någon som leder VM-tabellen....![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |