MotoGP - Commercial Bank Grand Prix of Qatar

Jag löste det. Välj ikonerna där uppe i spelaren (där man kan välja 2 visningar i samma bild eller fler). Dra sedan in "commentary" i ena bilden, sen är det bara att välja 1 fönster igen. Hoppas ni fattar:)

Inga problem här.
Jag har "basic-videopasset".

funkar asdåligt:fakta

Hehe, Den funkar bra för mig idag. IBland kan det vara för sorgligt, men när det är helt extremt kasst brukar det vara mitt internet som är efterblivet. :huvet
Det jag har mest problem med är att kolla gamla race, de verkar ligga på någon fileshare som hålls igång av nån gammal asmatisk hamster i ett hamsterhjul.

Ducce-framhjul nr1 i detta kval.....undrar hur många som går åt innan det är klart. :D

Försöker mig på detta med Livepass på motogp.com och tycker det är riktigt hackigt just nu. Låg upplösning och hackigt. Har kollat mitt bredband och har 50 Mb / sek. Inte alls nöjd.

:confused:

Försöker mig på detta med Livepass på motogp.com och tycker det är riktigt hackigt just nu. Låg upplösning och hackigt. Har kollat mitt bredband och har 50 Mb / sek. Inte alls nöjd.

:confused:

Jag ligger på 720P och flyter på bra, mitt bredband har nog toppat 7 Mbps. >.<
TEstat att byta spelare?

Kör videopass på paddan o airplayar till äppletvn, ca 4mbit går det åt, ok upplösning o inga hack än så länge

Aleix E fixade inte pressen. Två krascher på Q2... Han hade pole på g vid sista kraschen. Fan.

Aleix E fixade inte pressen. Två krascher på Q2... Han hade pole på g vid sista kraschen. Fan.

Det ska bli väldigt intressant att se vad han lyckas åstadkomma på den hojen när säsongen går vidare. Han lyckades ju ställa till med storverk på sin CRT förra året.

MARQUEZ :Bugar

Jag struntade innan att sända ett inlägg om att EsA såg pressed ut.
J@vligt tråkigt för Aleix men det är läropengar. :(

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...